کد خبر: ۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳ 17 January 2015
جانشین فرمانده انتظامی ساوجبلاغ استان البرز از دستگیری سارقان خانه های ویلایی و مسکونی با 23 فقره سرقت در این شهرستان خبرداد. 
سرهنگ محمد دکامی افزود: ماموران گشت کلانتری شهرجدید هشتگرد حین گشت زنی متوجه توقف یکدستگاه خودرو تیبا با چهار نفر سرنشین در کنار خیابانی دراین شهرشدند.
وی گفت: دو نفر از سرنشینان خودرو به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند اما دو نفر دیگر که خارج از خودرو بودند دستگیر وبرای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند . 
به گزارش ايرنا: دکامی بیان داشت: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت از خانه های ویلایی اعتراف کردند که به علت مشخص شدن جزئیات سرقت ها و دستگیری دو همدست فراری آنها پرونده به پلیس آگاهی ارجاع داده شد. 
وی افزود: این افراد با تشکیل یک باند چهار نفره سرقت پس از اطمینان از خالی بودن خانه های ویلایی و منازل مسکونی با شکستن درب منازل اقدام به سرقت طلاها ، وجه نقد و اشیاء قیمتی از آنها می کردند که تا کنون با این شیوه اقدام به 23 فقره سرقت از منازل مسکونی کرده اند . 
در استعلام از پلاک خودرو نیز مشخص شد که پلاک خودرو مربوط به یکدستگاه خودروی روآ می باشد که از شهر هشتگرد به سرقت رفته است . 
سرهنگ دکامی اظهار داشت : مأموران پلیس آگاهی پس از چندین روز تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به دستگیری دو نفر دیگر از اعضای باند شدند . 
وی در پایان به شهروندان توصیه کرد، نسبت به محیط پیرامون محل سکونت خود حساس بوده و هرگونه تردد افراد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهید تا پلیس را در ایجاد امنیت و آسایش بیشتر شهروندان یاری نمایند. 
چهار متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار