مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از اعزام 113 تیم عملیاتی هلال‌احمر به صحنه حادثه از ابتدای اجرای طرح امداد نوروزی تا پایان روز سوم سال نو خبر داد.
کد خبر: ۱۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳ 25 March 2015

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از اعزام 113 تیم عملیاتی هلال‌احمر به صحنه حادثه از ابتدای اجرای طرح امداد نوروزی تا پایان روز سوم سال نو خبر داد.

به گزارش فارس؛ بهروز کارخانه‌ای  با بیان اینکه طرح امداد نوروزی 94 از 25 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و در حال حاضر با قوت تمام در محورهای مواصلاتی استان در حال اجراست، از اسکان 5 هزار و 390 نفر در اردوگاه اسکان مسافران نوروزی واقع در میدان فرودگاه همدان تا پایان روز سوم از سال نو خبر داد.

وی از وضعیت آماده‌باش در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی منتهی به استان سخن گفت و افزود: مجموع حوادث به وقوع پیوسته از ابتدای اجرای طرح تا پایان روز سوم فروردین، 88 مورد بوده که از این تعداد 53 مورد حوادث جاده‌ای، 32 مورد خدمات حضوری و 3 مورد حوادث شهری را شامل می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان در ادامه مجموع کل حادثه‌دیدگان را 5 هزار و 863 نفر دانست و افزود: از این تعداد 195 نفر در حوادث جاده‌ای و 5 هزار و 665 مورد خدمات حضوری و سه نفر در حوادث شهری، حادثه دیده‌اند.

وی تعداد عملیات‌های امدادهوایی صورت گرفته در این مدت را دو سورت پروازی برای انتقال دو حادثه‌دیده عنوان کرد و در توضیح گفت: به منظور امدادرسانی در مناطق صعب‌العبور یا به منظور تسریع در فرآیند نجات جان مصدومینی که با وخامت حال جسمی روبرو هستند، تیم امداد هوایی وارد عمل می‌شود.

وی در ادامه مجموع تعداد عملیات‌های رهاسازی مصدوم از ابتدای اجرای طرح امداد نوروزی تا پایان روز سوم سال نو را چهار مورد دانست و افزود: مجموع تعداد آمبولانس‌های استفاده شده برای انتقال مصدومین به نزدیکترین مرکز درمانی به محل حادثه نیز 72 دستگاه آمبولانس بوده است.

کارخانه‌ای مجموع کل تیم‌های عملیاتی اعزام شده به صحنه حادثه را نیز در همین مدت 113 تیم عنوان کرد و افزود: در مجموع 434 نیروی عملیاتی در عملیات‌های رهاسازی و نجات مصدومین مشارکت کرده‌اند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار