معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران با اعلام خبر کاهش سه درصدی تعداد پرسنل شهرداری تهران در سال جاری و بر اساس مصوبه شورا گفت: امیدواری تا پایان سال این عدد به 4 درصد برسد.
کد خبر: ۱۶۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 16 January 2016
ناصر امانی معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران، با اعلام خبر کاهش سه درصدی تعداد پرسنل شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: این آمار بر اساس مصوبه شورا و طبق آماری که معاونت منابع انسانی شهرداری تهران تهیه کرده، ارایه می شود.

معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران با اشاره به این که طبق برنامه باید تا پایان سال کاهش نیرو در شهرداری به 4 درصد برسد، اظهار کرد: امید داریم تا پایان سال این امر محقق شده و به عدد 4 درصد کاهش تعداد پرسنل شهرداری دست یابیم.

امانی با تاکید بر این که کارکنان باید به صورت انگیزشی از سیستم جدا شوند، اذعان کرد: لذا در کاهش نیروها تعدیلی در کار نبوده و تنها به به کار بردن مشوق ها و ایجاد انگیزه افراد به صورت داوطلبانه از سیستم جدا شده اند.

امانی با اشاره به این که 70 درصد از بودجه شهرداری در سال های گذشته در حوزه های عمرانی، توسعه و ایجاد بوده است، عنوان کرد: این در حالی است که 30 درصد از این بودجه صرف نگاه داشت و هزینه های جاری شده است، به این معنی که شهرداری تهران حتی نگاهداشت شهر را نیز جزئی از هزینه های جاری می داند.

معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران در پایان با بیان این که عمده بودجه اجتماعی و فرهنگی در شهرداری تهران صرف توسعه فضاهای فرهنگی و ساخت و ساز در این حوزه می شود، گفت: در بودجه بندی حداقل بودجه به این حوزه اختصاص می یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار