کد خبر: ۱۶۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹ 16 January 2016
محمدباقر محمدی با اعلام ثبت اختراع و تولید محصولی با نام تجاری  teta P.S.F  گفت: این محصول فیلتر تصفیه هوا بوده که در کولرهای آبی نصب می‌شود.
وی افزود: ویژگی های  مهم این محصول شامل مقاومت بالا در برابر اشعه خورشید ، گرما و سرما ، خاصیت آبگریزی داشتن اشاره نمود که نصب آن را برای استفاده طولانی درگلوگاهی ترین و بیرونی ترین قسمت بدنه کولر میسر ساخته است .
از خصوصیات ویژه دیگر آن می توان به عایق بودن ، رنگ سفید (جهت انعکاس گرمای خورشید) و مقاوم در برابر کپک زدگی و قارچ ها است. استفاده از این محصول کولر آبی را به یک تصفیه ساز قوی هوا با قیمتی بسیار مناسب برای استفاده تمام اعضای خانواده و مکان های اداری و آموزشی و بهداشتی و عمومی تبدیل می کند که بدون استفاده هیچگونه انرژی ،از مصرف بیش از حد انرژی های حیاتی همچون آب و برق نیز می کاهد.
محمدی ادامه داد: مصرف کننده آنرا به سادگی بر روی کولر نصب نموده و می تواند بصورت آبکشی آنرا شستشو دهد. مدت استفاده از این فیلتر بستگی به نوع آلودگی و شدت آن از یک فصل تابستان تا چهار فصل را بر روی کولر نصب نمود .بخصوص در فصل پائیز و زمستان که وارونگی و آلودگی هوا تشدید می شود و فیلتر تتا پی اس اف به نجات ما می آید و از ورود و انباشت ذراتی چون مواد معدنی ، مواد آلی ، کمپلکس ها و باکتری ها و ... جلوگیری به عمل می آورد که نتیجه این فرآیند حفظ بهداشت و سلامتی افراد به خصوص زنان باردار،کودکان و کهنسالان ،تسریع در بهبودی بیماران قلبی عروقی ،تنفسی و ریوی ،بینایی و ... خواهد بود و مصرف مواد شیمیایی و بهداشتی ، کاهش دفعات شستشو و رفت و روب های مداوم را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. که نتایج حاصل از ارزیابی مصرف کنندگان این محصول در طول 5 سال گذشته است بخصوص پروژه پایلوت مشترک این شرکت با سازمان حفاظت محیط زیست کشور در استان سیستان و بلوچستان با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست این استان در زابل و حومه ی آن در مورخ 4/6/94 حاکی از موفقیت این محصول در کسب رضایت مصرف کنندگان آن را در پی داشته است.
این مخترع تصریح کرد:  فیلتر تتا پی اس اف بیش از 80 درصد آلودگی هوا را جذب کرده و راندمان کولر آبی را در طول استفاده از آن ثابت نگاه می دارد. خنکی و طراوت هوای ایجاد شده به قدری است که مصرف کننده احساس نشاط و شادابی را دارد و در پی استفاده از تجهیزات گران و پر هزینه ای مانند کولرگازی،اسپیلت و دستگاههای تصفیه کننده هوا که هم گران و هم پر مصرف هستند نخواهد بود.لذا تصمیم داریم پایلوت دوم‌مان را در استان البرز که به ایران کوچک مشهور است با افتخار انجام دهیم چرا که این استان روزی مظهر پاکی هوا بود ولی متاسفانه به دلیل آلودگی حاصل از صنایع وکارخانه ها ،خودروهای سبک و سنگین ، خشکسالی های منطقه و... همانند کلان شهر تهران دارای آلودگی های بیش از استاندارد شده است که سلامتی هموطنان را به مخاطره انداخته است که امیدواریم با انجام پروژه پایلوتی مشترک با اداره کل محیط زیست استان البرز همانند استان سیستان و بلوچستان به نقطه مشترکی برسیم که بودجه ای برای در اختیار گذاشتن این محصول بصورت یارانه ای و رایگان برای اقشار کم در آمد به مدیریت بحران اختصاص دهند چرا پرداخت هر مبلغی بابت آن ذخیره ای چندین برابر را در بودجه و انرژی را به همراه خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار