کد خبر: ۱۶۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 16 January 2016


رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان البرز گفت: کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان البرز فعال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، علی اندرزگو با بیان اینکه کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان البرز فعال شد، ‌افزود: فرمانداران کارشناسان حقوقی خود را معرفی کنند.

وی تأکید کرد: آگاهی‌بخشی به قوانین و حقوق انتخابات به جد در دستور کار این کمیته قرار دارد و در این راستا فرمانداران باید هرچه سریع‌تر کارشناسان حقوقی خود را جهت تبیین برنامه‌ها معرفی کنند.

رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان البرز خاطرنشان کرد: این کمیته در راستای آگاهی‌بخشی از قوانین حقوقی انتخابات ویژه مجریان برگزاری امر انتخابات تشکیل شده است.

اندرزگو با اشاره به تقویم برنامه‌های این کمیته از فرمانداران خواست تا هرچه سریع‌تر کارشناسان حقوقی خود را به این کمیته در استانداری معرفی کنند.

وی با تأکید بر ضرورت آگاهی از جدیدترین دستورالعمل‌های انتخاباتی تصریح کرد: اعضای کمیته حقوقی انتخابات باید جدیدترین قوانین، مصوبات و دستورالعمل‌های مرتبط با انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را مورد مطالعه قرار دهند و از نحوه اجرای آنها در جریان برگزاری انتخابات آگاهی داشته باشند.

رئیس کمیته حقوقی انتخابات استان البرز همچنین در خصوص تعامل این کمیته با سایر عوامل برگزاری انتخابات بیان داشت: همکاری مجدانه با فرمانداری‌ها، هیئت‌های متولی برگزاری و سایر کمیته‌های مرتبط با انتخابات استان باید تعاملی دوسویه و مبتنی بر هم‌اندیشی باشد.

وی افزود: اعضای این کمیته باید نسبت به آگاهی‌بخشی قانون و حقوق انتخابات به عوامل برگزاری و مردم اهتمام لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار