کد خبر: ۱۶۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 17 January 2016


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از رونمایی طرح‌های‌ پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی و پارکومتر در کرج خبر داد.

به گزارش به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، احمد افضلی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج امروز(27دی)، در جلسه کمیته آموزش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: مقرر شده است آیین رونمایی از این پروژه‌ها روز پنج شنبه هشتم بهمن ماه جاری با حضور مسئولان شهری، اعضای شورای اسلامی شهر، نمایندگان خطوط تاکسیرانی و برخی از رانندگان تاکسی در سالن همایش های باشگاه میلاد برگزار شود.

وی اجرای این برنامه را به عهده اعضای کمیته آموزش عنوان کرد و افزود: مراحل مختلف پیگیری، اطلاع رسانی و نیز اجرای اقدامات لازم درخصوص برگزاری به عهده این کمیته خواهد بود.

این مقام مسئول گفت: با بهره‌برداری از سیستم الکترونیک پرداخت کرایه تاکسی، همه شهروندان می‌توانند کرایه جابه‌جایی‌شان در سطح شهر را به وسیله کارت‌های الکترونیکی غیرتماسی (contactless) پرداخت کنند.

افضلی اضافه کرد: همچنین طرح پارکومتر هوشمند، برای جلوگیری از پارک طولانی مدت یک خودرو در محل پارک و توزیع عدالانه پارکینگ‌های حاشیه خیابان به دلیل محدودیت آن، به اجرا در می‌آید.

به گفته افضلی، خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان توسط دوربین تشخیص پلاک شناسایی شده و در صورت عدم پرداخت هزینه پارک جریمه خواهند شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج درپایان گفت: برای رونمایی از این دو پروژه سازمان همیاری شهرداریهای استان البرز با معاونت حمل و نقل شهرداری ایران کوچک همکاری خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار