رییس دانشگاه تبریز:
رییس دانشگاه تبریز، در مراسم در آیین ادواره گرامیداشت شهدای 27 دی بمباران دانشگاه تبریز و پاسداشت شهدای مدافع حرم با تاکید بر اینکه 27 دیماه، روز بسیار بزرگ و نقطه عطفی در تاریخ دانشگاه تبریز و حتی کشور است، که امروزه از آن با سربلندی و افتخار در کشور یاد می‌شود،گفت: دانشجویان شهید دانشگاه تبریز در این حرکت رسالت اصلی دانشگاه را به شکل عینی، بازتعریف کردند.
کد خبر: ۱۶۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱ 17 January 2016
رییس دانشگاه تبریز، در مراسم در  آیین ادواره گرامیداشت شهدای 27 دی بمباران دانشگاه تبریز و پاسداشت شهدای مدافع حرم با تاکید بر اینکه 27 دیماه، روز بسیار بزرگ و نقطه عطفی در تاریخ دانشگاه تبریز و حتی کشور است، که امروزه از آن با سربلندی و افتخار در کشور یاد می‌شود،گفت: دانشجویان شهید دانشگاه تبریز در این حرکت رسالت اصلی دانشگاه را به شکل عینی، بازتعریف کردند.

دکتر محمدرضا پورمحمدی با اشاره به اینکه این دانشجویان از امتحان الهی با سربلندی بیرون آمدند و هویت دانشگاه اسلامی را به نمایش گذاشتند، یادآور شد: البته این امتحان بزرگ امروز نیز به شکل‌های دیگری تکرار می‌شود و باید کاری کنیم که مانند این شهدا سربلند بیرون آمده و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

رییس دانشگاه تبریز در ادامه با بیان اینکه امروزه سربلندی، استقلال، آزادی و سربلندی کشور در عرصه های مختلف به برکت خون شهدا بوده است، تصریح کرد: شهدا نیازمند برگزاری این جلسات و همایش ها نیستند بلکه ما نیازمند این هستیم که با برگزاری جلسات این چنینی، به خودمان تذکر داده و سعی کنیم راه آنان را با الگوسازی ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به قله پیشرفت، توسعه و سرافرازی باید ادامه دهنده راه و آرمان شهدا باشیم، اضافه کرد: شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم داشتی برای دفاع از اسلام و انقلاب جنگیدند، تا اینکه امروزه در امنیت و رفاه زندگی کنیم.

دکتر پور محمدی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه مسئولان کشورمان در سایه رشادت ها و مجاهدت های تیم دیپلماسی و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، توانسته است که استکبار جهانی را بر سر میز مذاکره بنشاند و پیروزی های اخیر در عرصه دیپلماسی دست یابد اضافه کرد: این موفقیت ها نیز به برکت خون این شهدا بوده که توانسته ایم برحق بودن خود را به جهانیان ثابت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار