فرماندار شهرستان دره شهر گفت: در سال جاری ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت مرکز بهداشتی و درمانی این شهر اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۶۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 19 January 2016
 فرماندار شهرستان دره شهر گفت: در سال جاری ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت مرکز بهداشتی و درمانی این شهر اختصاص یافت.

به گزارش تابناک ایلام؛"خیرالله گرواند" اظهار داشت: خوشبختانه حوزه بهداشت و درمان در دره شهر کارنامه ای درخشان دارد و شاهد تلاش و زحمات این حوزه ها در راه خدمتگزاری به مردم هستیم و ما نیز تا حد امکان در کنار این عزیزان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دره شهر در ردیف برترین شهرستان های استان به لحاظ برخورداری از امکانات، تجهیزات و زیرساخت های بهداشتی و درمانی قرار دارد، تصریح کرد: امکانات و تجهیزات بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان در بحث طرح تحول نظام سلامت به شهرستان اختصاص پیدا کرده و اگرچه با حد مطلوب فاصله داریم اما با تلاش و اهتمام ویژه در صدد هستیم تا این داشته ها را بیش از پیش تقویت کنیم.

فرماندار دره شهر، وجود متخصصان زنان و ارتوپد در شهرستان را موجب رضایتمندی مردم عنوان کرد و بیان داشت: ارائه خدمات به مردم در این بخش ها از اعزام و سفر بیماران به مرکز استان جلوگیری کرده است، همچنین سلامت مردم و امنیت غذایی حاصل تلاش و اهتمام کارکنان حوزه سلامت در این شهرستان بوده است.

گراوند از اختصاص ۲۵۰ میلیون تومان از اعتبارات فرمانداری شهرستان دره شهر برای احداث مرکز بهداشتی درمانی شهری خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این پروژه بزودی آغاز به کار کند./م


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار