کد خبر: ۱۶۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 19 January 2016


رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی گفت: با راه‌اندازی دفتر پژوهشگاه مواد و انرژی در اشتهارد، مشکلات صنایع در کوتاهترین زمان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید محمد مهدی هادوی ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی دفتر نمایندگی پژوهشگاه مواد و انرژی در شهرک صنعتی اشتهارد اظهار داشت: با توجه به وجود شرکت‌های صنعتی در استان البرز و اهمیت دادن به این صنایع لذا با تمهیدات و برنامه ریزیهای انجام شده دفتر نمایندگی پژوهشگاه مواد و انرژی در شهرک صنعتی اشتهارد راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: در این راستا می‌توانیم با راه‌اندازی این پژوهشگاه در شهرک صنعتی اشتهارد بخش مهمی از مشکلات صنایع را در این شهرستان مرتفع کرده و به سمت تحولات اساسی در این زمینه پیش برویم.

رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی تأکید کرد: حضور کارشناسان این پژوهشگاه و در دسترس بودن آنها می‌تواند سهم بسیار مهمی را در کاهش مشکلات صنایع داشته باشد.

هادوی تصریح کرد: در این راستا با راه‌اندازی این دفتر در شهرک صنعتی اشتهارد و حضور کارشناسان، صنعتگران می‌توانند مشکلات خود را در زمینه صنعت با این کارشناسان در میان گذاشته و راهکارهای ارائه شده از سوی کارشناسان را اجرایی کرده و به سمت بهبود وضعیت صنعت پیش بروند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به فعالیت‌هایی که قرار است این دفتر نمایندگی در اشتهارد انجام دهد اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات فنی و مهندسی به صنایع مستقر به منظور بهینه‌سازی فرآیندهای تولید در کارخانجات، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، افزایش بهره‌وری، تولید محصولات جدید و به روزرسانی فناوری‌های تولید و اتوماسیون خطوط تولید و همچنین بررسی مشکلات زیست محیطی صنایع مستقر در شهرک صنعتی شامل آلاینده‌های آب و هوا و ... از مهمترین برنامه‌ها و فعالیت‌های دفتر پژوهشگاه مواد و انرژی در اشتهارد است.

هادوی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه با راه‌اندازی دفتر نمایندگی پژوهشگاه مواد و انرژی در شهرک صنعتی اشتهارد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات صنایع مرتفع می‌شود گفت: در این دفتر نمایندگی کارشناسان زبده‌ای حضور دارند که صاحبان صنایع می‌توانند مشکلات صنایع خود با کارشناسان درمیان گذاشته و راهکارهای اساسی را دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار