استاندار فارس گفت: با اجرا و تکمیل محور خرامه – نی ریز، شهرستان خرامه از بن بست چند ساله خارج خواهد شد.
کد خبر: ۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸ 29 January 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد احمدی، روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی قطعه اول محور خرامه – نی ریز افزود: راه، عامل پیشرفت و توسعه است و در تمام دنیا به عنوان زیرساخت توسعه از آن یاد می شود.

وی ادامه داد: شهرستان خرامه هم اینک در بن بست قرار دارد و همین عامل باعث شده که بسیاری از ظرفیت ها و توانمندی های آن بر زمین بماند.

احمدی، با اشاره به اینکه در گذشته باید تلاش بیشتری برای خروج این شهرستان از بن بست انجام می گرفت گفت: امروز شاهد هستیم که با پیگیری های نماینده مردم شهرستان و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و وزارت راه و شهرسازی، کلنگ احداث قطعه اول این پروژه 100 کیلومتری، به طول 40 کیلومتر به زمین زده شد.

احمدی، ابراز امیدواری کرد که، با اجرا و بهره برداری به موقع از محور خرامه – نی ریز، شهرستان خرامه مسیر توسعه را به سرعت طی کند و ظرفیت های بالقوه آن به فعلیت برسد.

وی، همچنین از مردم خرامه خواست تا با راه اندازی شرکت عمران و توسعه شهرستان و به میدان آوردن سرمایه های کوچک خود، با اجرای کارهای بزرگ، در ساختن آینده شهرستان مشارکت جدی داشته باشند.

استاندار فارس، با اشاره به محدودیت های بودجه ای و مشکلات اعتباری که دولت با آن مواجه هست ادامه داد: به رغم تمام این مشکلات و محدودیت ها، دولت تدبیر و امید خدمات رسانی به مناطق محروم را با جدیت دنبال می کند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر، به دنبال این هستیم تا از امکانات و ظرفیت های موجود بهره وری مطلوب و بالایی داشته باشیم.

احمدی گفت: امروز به رغم همه محدودیت ها و مشکلات، تمام شهرستان های استان به کارگاه سازندگی تبدیل شده و در نقاط مختلف استان، پروژه های متعدد عمرانی از جمله پروژه های راه سازی در دست اجرا است.

استاندار فارس، با اشاره به افزایش 10 درصدی اعتبارات بودجه استان در سال 94 افزود: اعتبارات عمرانی استان نیز به 14 هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

احمدی، ابراز امیدواری کرد که با رفع تنگناها و کسب موفقیت های بیشتر در عرصه سیاست خارجی، روز به روز شاهد رشد و توسعه کشور و پیشرفت استان در عرصه های مختلف باشیم.

وی تصریح کرد: بی تردید، جهت گیری های روشن دولت یازدهم، حمایت های رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم، زمینه ساز موفقیت های بزرگ در کشور خواهد شد.

قطعه اول محور خرامه - نی ریز به طول 40 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

مدت زمان اجرای این پروژه 24 ماه پیش بینی شده است و در صورت تامین اعتبار، عملیات اجرایی قطعه دو و سه به طول 60 کیلومتر نیز آغاز خواهد شد.

خرامه در 90 کیلومتری شمال شرق شیراز واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار