سرپرست معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان با تاکید بر اتخاذ تصمیمات کلان توسط شوراها گفت: شورا با پرهیز از روزمرگی، در راستای رسیدن به توسعه به عنوان اهداف عالی شوراها گام بردارند.
کد خبر: ۱۶۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲ 20 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مسعود دالمن عصر امروز در همایش آموزشی شوراهای اسلامی استان هرمزگان به شرایط خاص استان هرمزگان اشاره‌کرد و اظهار داشت: ظرفیت‌های ساحلی و دریایی استان هرمزگان سبب شده تا توسعه هرمزگان دریا محور باشد.
 
وی در ادامه بیان‌ داشت: انتظار می‌رود تا اعضای شورا، کار مردم را با دید منطقه‌ای به شکل بهتری انجام دهند و بر این اساس شوراها در قانون اساسی به عنوان یک ظرفیت مطرح شده‌اند تا با شناخت بهتر افراد هر منطقه در تصمیم‌گیری‌ها به عنوان یک پارلمان محلی فعالیت کنند.
 
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به جایگاه و اهمیت شوراها تصریح‌کرد: اعضای شورا باید نکات ظریف بیان‌ شده در قانون شوراها و شهرداری‌ها را برای نظام بخشی بهتر به امور  فرا گیرند و به آن عمل کنند.
 
دالمن تضاد قوانین بین قانون اداره مناطق آزاد با وظایف شوراها و شهرداری‌ها را از جمله مشکلات در استان هرمزگان دانست.
 
وی با تاکید بر اتخاذ تصمیمات کلان توسط شوراها بر دوری شورا از روزمرگی تاکید‌ کرد و گفت: شوراها باید در راستای دستیابی به توسعه که از اهداف عالی شوراها است گام بردارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار