مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل:
شفیعی برگزاری ماهانه همایش عکس منتخب را حرکت شایسته‌ای برای ارتقا کمی و کیفی تولیدات عکس دانست و افزود: در این راستا دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز تا حد توان از هنرمندان حمایت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۶۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 21 January 2016

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: ضروری است عکاسان با بهره‌گیری از توان هنر عکاسی واقعیت‌های جامعه را انعکاس دهند.

به گزارش تابناک اردبیل، شفیع شفیعی در مراسم اختتامیه نخستین همایش عکس منتخب ماه تصریح کرد: هنر به‌منزله یک رسانه است و به دلیل ارتباط تنگاتنگی که با مقوله فرهنگ دارد، می‌تواند واقعیت‌های جامعه را انعکاس دهد.

وی بابیان اینکه در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی هنر عکاسی می‌تواند کارکرد قابل‌توجهی داشته باشد، اضافه کرد: انتظار می‌رود هنرمندان به‌واسطه ظرفیتی که در هنر عکاسی وجود دارد، نسبت به انعکاس واقعیت جامعه اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با تاکید بر اینکه هنر عکاسی اغلب به مفاهیمی چون فقر، یاس و ناامیدی می‌پردازد، متذکر شد: هنرمندان می‌توانند از عکاسی برای انعکاس شادی و زیبایی بهره گیرند و آثار هنرمندان در همایش عکس منتخب ماه نیز تا حدود زیادی موفق بوده و معنی و مفهوم زندگی را در بر دارد.

وی برگزاری ماهانه همایش عکس منتخب را حرکت شایسته‌ای برای ارتقا کمی و کیفی تولیدات عکس دانست و افزود: در این راستا دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز تا حد توان از هنرمندان حمایت خواهد کرد.

شفیعی به جایگاه مطلوب استان اردبیل در تولیدات هنری اشاره کرد و افزود: هرکجا حضور و تلاش سازمان های مردم‌نهاد بوده، موجب درخشش نام استان اردبیل شده است.

وی حمایت از استعدادهای جوان هنری را وظیفه دستگاه‌های ذیربط دانست و ابراز امیدواری کرد: مسئولیت‌پذیری دستگاه‌ها در این راستا افزایش یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار