با حضور و بازدید سرمایه گذار بخش خصوصی از منطقه سراب و پارک شهرستان آبدانان استارت ساخت تلکابین در این شهرستان زده شد.
کد خبر: ۱۶۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 21 January 2016
  به گزارش تابناک ایلام:با حضور و بازدید سرمایه گذار بخش خصوصی از منطقه سراب و پارک شهرستان آبدانان  استارت ساخت تلکابین در این شهرستان زده شد.

"علی پورساعدی" شهردار آبدانان در این باره به خبرنگار آبدانان خبر گفت: از سالهای گذشته شهرداری آبدانان به دنبال جذب سرمایه گذار برای احداث پروژه های تفریحی توریستی در شهرستان آبدانان بود که با همکاری اعضای شورا پس از معرفی فرد مورد نظر طرح بازدید از اماکن مورد نظر آغاز و امروز فرد مورد نظر به شهرستان آبدانان تشریف فرما شدند.

وی با افزایش حمایت از توانمندی بخش خصوصی در اجرای طرح‌های تفریحی و خدماتی  گفت: در صورت همکاری و هماهنگی فرمانداری و سایر ادارات و نهادهای شهرستان بزودی شاهد احداث تله کابین در شهرستان آبدانان خواهیم بود.

 پورساعدی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری آبدانان از هر گونه طرح سرمایه گذاری استقبال کرده و آماده همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

"رحیم مرسلی" سرمایه گذار بخش خصوصی تلکابین نیز در باره احداث این پروژه در آبدانان ضمن ابراز رضایتمندی از فضای پارک سراب و توپوگرافی منطقه گفت: در صورت تأمین زمین و فراهم شدن زیرساختهای آب، برق و گاز و همکاری فرمانداری و سایر ادارات شهرستان بنده با اعتبار صددردصد شخصی حاضر به ساخت تلکابین در شهرستان آبدانان خواهم بود.

وی اظهار کرد: 4 سرمایه گذار خصوصی در این طرح مشارکت خواهند داشت که براورد آولیه هزینه های احداث مجتمع تفریحی و تلکابین 40 میلیارد تومان خواهد بود.

به گفته این سرمایه گذار ، در صورت ساخت این پروژه بیش از 305 نفر اشتغالزایی مستقیم صورت خواهد گرفت.

مرسلی گفت: در صورت هماهنگی و همکاری ادارات و نهادهای شهرستان این پروژه ظرف 2 سال آینده یا حداکثر 2 سال و نیم به بهر برداری می رسد.

این سرمایه گذار بخش خصوصی اظهار کرد: در صورت احداث تلکابین در آبدانان 305 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی صورت خواهد گرفت.

با توجه به اینکه هیچ مجموعه تلکابینی در شمال غرب ، غرب و جنوب کشور وجود ندارد و با عنایت به ساختار و توپوگرافی منطقه ، احداث تلکابین باعث جذب هزاران توریست و گردشگر در سطح کشور و حتی خارج از کشور به شهرستان آبدانان خواهد شد.

با ساخت این پروژه تفریحی نشاط بیشتری به جامعه تزریق و سرمایه زیادی وارد شهرستان خواهد شد.



















منبع:آبدانان نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار