امام جمعه چرداول ضمن قدردانی از تلاش های دولت تدبیر و امید در به سرانجام رساندن برجام گفت: برجام خیرالامور برای ملت و کشور است و خیلی از مشکلات کشور با مدیریت و تدبیر صحیح و اجرای اقتصاد مقاومتی حل شدنی است.
کد خبر: ۱۶۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 22 January 2016
 امام جمعه چرداول ضمن قدردانی از تلاش های دولت تدبیر و امید در به سرانجام رساندن برجام گفت: برجام خیرالامور برای ملت و کشور است و خیلی از مشکلات کشور با مدیریت و تدبیر صحیح و اجرای اقتصاد مقاومتی حل شدنی است.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام احمد امرایی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سرابله با اشاره به دیدار کارگزاران و مجریان انتخابات با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایشان با سخنان گهربار و پیامبر گونه خود دریچه هایی از معرفت را بر روی ملت و دولت گشودند.
خطیب جمعه چرداول افزود: با توجه به فرمایشات معظم له باید در انتخابات هوشیار باشیم و با انتخاب درست از انتخاب افرادی که وکالت مردم را بهانه ای برای ثروت اندوزی می دانند، پرهیز کنیم.
امرایی تاکید کرد: همانطوری که رای حق الناس است انتخاب و دقت در انتخاب افراد نیز حق الناس است و باید در این دنیا و آخرت جوابگوی انتخاب خود باشیم.
وی سپس با بیان اینکه شورای نگهبان فیلتر نظام و حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام است، گفت: نظارت بر انتخابات و تایید کاندیداها در همه کشورها و حتی مدعیان آزادی نیز وجود دارد و این وظیفه خطیر و حساس در ایران اسلامی بر عهده شورای نگهبان است.
وی به هجمه های گسترده برخی ها علیه این نهاد انقلابی اشاره کرد و افزود: تعدد کاندیداها در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری جهت ضربه زدن به انقلاب و شورای نگهبان است ولی قطعا این فشارها تاثیری بر اصل امانتداری و نظارت بر ارزش های اسلامی نهاد نظارت گر ندارد.
امرایی به فرا رسیدن ماه بهمن و دهه رهایی و عزتمندی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: آزادی و استقلال کشور ما و الگو پذیری سایر ملل از این انقلاب بزرگترین دستاورد دهه فجر است.
خطیب جمعه چرداول به سنگ اندازی بختیار در چهارم بهمن 57 در بستن فرودگاه مهرآباد و تلاش برای ممانعت از ورود امام خمینی (ره) به میهن اشاره کرد و گفت: تحصن علما و حمایت بی دریغ مردم از انقلاب باعث درهم پیچیدن آخرین رشته های پوسیده رژیم ستمشاهی شد.
امرایی دستگیری ملوانان آمریکایی توسط نیروهای سپاه در خلیج فارس را باعث درهم شکستن هیمنه پوشالی آمریکا و عزتمند شدن ملت و دولت ایران اسلامی و اقتدار نیروهای مسلح دانست.
شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار