امام جمعه ساری
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت: طرح برجام با صبر و شکیبایی و زحمات طاقت فرسای تیم مذاکره کننده به فرجام رسید.
کد خبر: ۱۶۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶ 22 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، آیت الله نور الله طبرسی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری افزود: مردم وفا دار و خداجوی ایران اسلامی این بار نیز به دنیا ثابت کردند که برای منافع ملی و حفظ آرمان های انقلاب از تحریم، فقر و گرانی واهمه ای ندارند.


وی از مدیریت و هدایت طرح برجام به عنوان کاری سترگ و پر اهمیت یاد کرد و افزود: این امر به بهترین نحو ممکن توسط رهبر معظم انقلاب اجرا شد.


خطیب جمعه ساری گفت و گو با پنج دولت غیر متعهد به اخلاق و دین را بسیار دشوار دانست و یاد آور شد: اقدام ریاضت گونه تیم مذاکره با دلگرمی و هدایت رهبر عظیم الشان انقلاب که در نهایت به پیروزی مقتدرانه جمهوری اسلامی انجامید باید در تاریخ ثبت شود.


نماینده مازندرانی ها در خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم هزینه های هنگفتی را برای رسیدن به این موفقیت تحمل کردند، تاکید کرد: کار به اینجا ختم نمی شود بلکه از این پس باید مراقب باشیم که کشور های طرف قرار داد به تعهدات خود عمل کنند.


او تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی با هدف پیروزی بر تحریم ها اشاره و خاطر نشان کرد : بیش از 450 آیه در قرآن کریم به اقتصاد و معیشت مسلمین تاکید دارد.


رئیس شورای فرهنگ عمومی مازندران با تاکید بر شرکت گسترده مردم در انتخابات، به اهمیت و قداست مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره و از سیاسی شدن این همه پرسی انتقاد کرد.


وی مجلس خبرگان رهبری را متشکل از فقهای جامع الشرایط، آگاه به مشکلات و مسائل روز دنیا و دارای صلاحیت برای انتخاب رهبری دانست و افزود: آنان به هیچ گروه و جناحی وابستگی نداشته و فکری بجز رضای خدا در سر ندارند.


عضو خبرگان رهبری از شورای نگهبان نیز به عنوان حافظ قانون اساسی و عاملی برای مهار انتخابات یاد و تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی جای انسان های متقی و مومن به انقلاب اسلامی است و مخالفان حق ورود در آن را ندارند.


او از التزام عملی و التزام به ولایت فقیه به عنوان دو عامل در صلاحیت نامزدها توسط شورای نگهبان نام برد و گفت: آنانی که به اشتباه رد صلاحیت شده اند حق اعتراض قانونی را دارند.


خطیب جمعه ساری به سالگرد حماسه مردم آمل در ششم بهمن ماه 1360 اشاره کرد و ضمن تقدیر از اهالی این شهر گفت: این حماسه سترگ برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ثبت شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار