معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از تخفیف 27 درصدی به شهروندان خوش حسابی که تا پایان سال جاری اقدام به پرداخت عوارض نوسازی کنند، خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 24 January 2016
قدرت گودرزی اظهارداشت: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در دو ماهه پایانی سال، در صورتی که شهروندان محترم تهرانی عوارض ساختمانی خود را به صورت نقد پرداخت کنند از 27 درصد تسهیلات تشویقی بهره مند خواهند شد.

وی افزود: شهروندان محترم می توانند برای اخذ اطلاعات بیشتر در این باره و بهره مندی از تسهیلات مذکور به مناطق 22 گانه شهرداری تهران مراجعه کنند.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه تسهیلات 27 درصدی صرفا تا پایان سال جاری اعتبار دارد خاطرنشان کرد: شهروندانی که اقدام به پرداخت عوارض های شهری خود کنند، در قرعه کشی خوش حسابی شهرداری تهران نیز شرکت داده خواهند شد.

به گفته گودرزی، قرعه کشی جوایز خوش حسابی عوارض شهرداری تهران در سال آینده برگزار و جوایز نفیسی نیز به شهروندان خوش شانس اهدا خواهد شد. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فرهادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
با سلام
هنگام پرداخت عوارض هیچ تخفیفی داده نمی شود. بنده به صورت اینترنتی در سایت شهرداری اقدام کردم ولی هیچ تخفیفی داده نشد. سوالی که مطرح می شود روش پرداخت این تسهیلات است. وقتی موقع پرداخت باید عوارض را به صورت کامل پرداخت کرد، پس تسهیلاتی دیگر در کار نیست.
آیا این فقط یک تبلیغاتی برای پرداخت عوارض است؟!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار