فرمانده انتظامی شهرستان "فیروزآباد" از دستگیری فرد 24ساله‌ای که به دلیل اختلافات خانوادگی، خواهر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 24 January 2016
تابناک فارس به نقل از ایلنا:سرهنگ"حسین ارجمند مزیدی" پیش از ظهر امروز در این خصوص اظهار کرد: در پی وقوع مشکوک یک فقره واژگونی خودرو "پراید" و فوت یکی از سرنشینان، با توجه به اظهارات ضد و نقیض سرنشین دیگر، ماموران پلیس آگاهی به همراه قاضی کشیک جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از مراجعه به محل وقوع حادثه، با جسد دختری 17 ساله مواجه شدند که ظاهرا بر اثر تصادف و واژگونی خودرو فوت شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان "فیروزآباد" خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های تخصصی پلیسی مشخص شد،‌ صحنه تصادف ساختگی بوده و متهم اقدام به قتل خواهر خود کرده و برای گمراه کردن پلیس از راز این قتل، اقدام به صحنه‌سازی کرده است.

سرهنگ"ارجمند"تصریح کرد: متهم در بازجویی خود راز این قتل را اینگونه فاش می‌کند که به دلیل اختلافات خانوادگی که با خواهرم داشتم تصمیم به قتل وی گرفتم لذا با طرح و نقشه قبلی مقتول را سوار خودرو خود کرده و از شهرستان "فراشبند" به سمت شهرستان "فیروزآباد"حرکت کردم در میانه‌های راه خودرو را متوقف کرده،‌ دست و پای او را بستم و وی را به قتل رساندم و سپس با صحنه‌سازی تصادف ساختگی سعی در گمراه کردن پلیس داشتم.

وی گفت: این قاتل 24 ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

"فیروزآباد "در 100 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار