انتشار بیانیه شدیداللحن قائم مقام نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند
حجت الاسلام رضایی: معیارهایی که بنده از لحظه اول ثبت نام عرض نمودم :1 -عدم حضور در خراسان جنوبی 2- عدم ایستادگی در برابر تصمیم جامعه مدرسین بود، اما ... بماند بی مهری های برخی از مسؤولین داخل استان، حسادت های برخی از دوستان، دست های پنهان و پیدائی که بر اثر نفهمی یا کج فهمی سعی در تخریب سرمایه های انسانی و معنوی انقلاب دارند
کد خبر: ۱۶۹۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷ 24 January 2016

قائم مقام نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند امروز با انتشار بیانیه ای شدیداللحن از نامزدی در عرصه انتخابات مجلس خبرگان رهبری انصراف داد.

به گزارش تابناک، حجت‌الاسلام رضایی، امام جمعه بیرجند علت انصراف خود از نامزدی در عرصه انتخابات مجلس خبرگان رهبری را حضور به قدر کفایت افراد صالح و ولایتمدار در عرصه انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد و گفت: از خداوند متعال توفیق عمل به وظیفه سربازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ادای دین به امام راحل عظیم‌الشان و شهدای والامقام ولایت و مردم بزرگوار در ظل عنایت ولی‌الله الاعظم ارواحنا فدا را مسئلت دارم.

حجت‌الاسلام رضایی در این بیانیه با طرح انتقاداتی آشگار، علنا عملکرد مسؤولین فرمانداری، جامعه مدرسین و بی مهری های برخی از مسؤولین داخل استان، حسادت های برخی از دوستان، دست های پنهان و پیدای نفهم یا کج فهم که سعی در تخریب سرمایه های انسانی و معنوی انقلاب دارند را مورد نکوهش و سرزنش قرار داده و گفته است: اینجانب ضمن شرکت در امتحان کتبی و اصل دعوت برای حضور در مصاحبه، انصراف خویش را اعلام کردم.

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم ا... الرحمن الرحیم/ إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَماناتِ إِلي‏ أَهْلِها وَ إِذا حَکَمْتُمْ بَيْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ إِنَّ اللَّهَ نِعِمَّا يَعِظُکُمْ بِهِ إِنَّ اللَّهَ کانَ سَميعاً بَصيراً/ (قرآن کریم،سوره نساء،آیه :58)

اینجانب در ابتدای امر بر خود لازم می دانم ،از شورای محترم نگهبان و مردم مؤمن و متدیین استان های خراسان جنوبی و رضوی به دلیل زحماتی که ایجاد کردم تشکر نمایم.

در جامعه هر کسی توانائی ها و روحیات خاص متناسب با خود را دارد و باید آن را در جامعه شکوفا نماید؛ لذا اینجانب با توجه به اصرار دوستان و درخواست­های مکرر هم استانی­های عزیز و برخی از علما واساتید بزرگوار و نیز دوستان فرهیخته در سراسر کشور برای حضور در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ثبت نام نمودم.

با توجه به سهم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری که یک نماینده می باشد و در استان شخصیتی هایی ولائی مورد تأیید جامعه مدرسین درصحنه حضور دارند. اما سهم خراسان رضوی شش نماینده می باشد. با توجه به ارتباط خوب حقیر با بزرگان خراسان رضوی و عنایت آنان به اینجانب و حضور پررنگ هم استانی­ها در خراسان رضوی به­ویژه علماء و روحانیون زمینه عقلانی حضور در خراسان رضوی وجود داشت.

معیارهایی که بنده از لحظه اول ثبت نام عرض نمودم :1 -عدم حضور در خراسان جنوبی 2- عدم ایستادگی در برابر تصمیم جامعه مدرسین بود.

مسؤولین فرمانداری نمی­دانستند یا نگفتند که ثبت نام ما در خراسان جنوبی برای خراسان رضوی نیاز به درخواست انتقال بعد از تأیید شورای محترم نگهبان و وزارت کشور دارد (طبق اعلام مسؤول محترم دفتر شورای نگهبان در استان) در این بین اصلاً اسم ما در لیست های خراسان رضوی نیامد.

وقتی در جلساتی که در جامعه مدرسین با نمایندگان طلاب در قم برگزار کرد و مشورت شد اسم ما برای خراسان رضوی مطرح نشد به دلیل اینکه ثبت نام ما در خراسان جنوبی ثبت شده بود.

لذا اینجانب ضمن شرکت در امتحان کتبی و اصل دعوت برای حضور در مصاحبه، انصراف خویش را اعلام کردم حال بماند بی مهری های برخی از مسؤولین داخل استان، حسادت های برخی از دوستان، دست های پنهان و پیدائی که بر اثر نفهمی یا کج فهمی سعی در تخریب سرمایه های انسانی و معنوی انقلاب دارند و خسران ابدی را برای خود و زحماتی هم برای نظام و انقلاب فراهم می کنند.

آنچه مهم است لطف حضرت حق و عنایت مولایمان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف که شامل است و ادامه راه امام راحل و شهدای والامقام و سربازی برای ولایت و خدمت به مردم فهیم و نجیب و ولایتمدار است که سعی و تلاش می­کنیم انجام شود.

در پایان به همه فرزندان قرآن و ولایت و دوستداران نظام اسلامی توصیه می­کنم که «فمن یعمل مثقال درة خیراً یره و من یعمل مثقال ذرة شراً یره» تلاش کنند از هرگونه سخن و عملی که وزر و وبالش برای آنان می­ماند بپرهیزند و در فعالیت­های انتخاباتی خدا را حاضر و ناظر بدانند و سعی کنند انتخاباتی پرشور سرشار از خاطرات خوب بدور از هرگونه غیبت و تهمت و رقابتهای منفی و قانونمند برگزار نمایند تا قلب ولی الله الاعظم روح مطهر امام و ارواح طیبه شهداء و قلب ولی امر مسلمین رهبر فرزانه انقلاب را شاد نمایند و رشد و شکوفائی ملت سرافراز ایران را رقم بزنند و استکبار جهانی و دشمنان اسلام و قرآن و ایران را ناامید سازند و صمیمانه از همه ابراز محبتها به­ویژه از ابراز محبت­هائی که در همین چند ساعت اعلام انصراف اعلام شد تشکر و قدردانی می­نمایم و عزت و سعادت دنیا و آخرت را برای همگان خواستارم.

والسلام/ 4 بهمن ماه 94/ علی رضائی

قائم مقام نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی و امام جمعه شهرستان بیرجند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار