فرماندار گرمی گفت: با هماهنگی برای افزایش تعداد ایستگاه‌های صدور کارت ملی هوشمند روند ثبت‌نام برای کارت ملی هوشمند در شهرستان گرمی تسریع می‌یابد.
کد خبر: ۱۶۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴ 24 January 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد ظهر امروز در بازدید از مرکز ثبت‌نام کارت ملی هوشمند در گرمی، اظهار داشت: در حال حاضر در زمینه صدور کارت ملی هوشمند در شهر گرمی با مشکل کمبود ایستگاه صدور کارت ملی مواجه هستیم و وجود تنها یک ایستگاه در این حوزه در گرمی جوابگوی تعداد مراجعان به این مرکز نیست.

وی با اشاره به مراجعه روزانه بیش از 150 نفر برای تعویض کارت ملی هوشمند به ایستگاه تعویض کارت ملی در گرمی بیان کرد: کمبود ایستگاه صدور کارت ملی هوشمند در این شهر سبب شلوغی در این ایستگاه و نارضایتی مراجعه‌کنندگان از ارائه خدمات در این ایستگاه می‌شود که باید این مراکز در گرمی توسعه و افزایش یابد.

فرماندار شهرستان گرمی با اشاره به برخی مشکلات مربوط به کمبود ایستگاه‌های صدور کارت ملی هوشمند در گرمی تصریح کرد: اتلاف زمان مراجعه‌کنندگان و متقاضیان کارت ملی هوشمند و نارضایتی از خدمات ارائه شده از مهمترین مشکلاتی بوده که بر اثر کمبود این مرکز در گرمی با آن مواجه بوده‌ایم.

رحیمی‌زاد با بیان اینکه براساس قانون باید تمامی مردم برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند، افزود: مردم گرمی در صورتی که تاکنون برای دریافت کارت ملی ثبت‌نام نکرده‌اند، با مراجعه به دفاتر پیشخوان باید در این زمینه اقدام کرده و کارت ملی هوشمند دریافت کنند.

وی از صدور کارت ملی هوشمند برای 14‌هزار نفر در شهرستان گرمی خبر داد و گفت: ماهانه هزاران نفر از مردم این شهرستان برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام می‌کنند که با توجه به امنیت بالای این کارت‌ها و ضرورت صدور آن باید تلاش کنیم که امور مردم در این حوزه تسریع شود که در این راستا در تلاش برای راه‌اندازی دو ایستگاه صدور کارت ملی هوشمند در این شهرستان هستیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار