فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد عوامل سرقت خودروی 206 زوج مسافر تهرانی در محمودآباد را دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۶۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ 25 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، شامگاه روز یکشنبه ۲۷  دی ماه یک زوج جوان تهرانی جهت گذراندن مسافرت زمستانی خود وارد شهر محمودآباد شدند و برای خرید از فروشگاه اقدام به پارک خودرو در کنار فروشگاه کردند و در حالی که همسر این زوج جوان در خودرو حضور داشت فرد سارق اقدام به ربایش خودرو کرد.

سارق بلافاصله با سرعت ضمن ربایش خودرو همراه با سرنشین خودرو  از محل حادثه دور شده و علیرغم جیغ و فریاد سرنشین خودرو از صحنه ارتکاب جرم دور می شد که به یکباره سرنشین خودرو اقدام به پرتاب کردن خود از درون خودروی درحال حرکت کرد.

همسر فرد جوان وقتی دید سارق بی توجه به حرف‌های اوست و قصد ترک  شهر و سرقت خودرو و تجاوز به وی را دارد خود را از خودرو به بیرون پرت کرد که خوشبختانه آسیب جدی به وی وارد نشد.

زمان شالیکار فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: بلافاصله پس از اعلام گزارش به پلیس ۱۱۰ و حسب تاکید سردار فرماندهی انتظامی استان موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و ضمن ابلاغ به پلیس آگاهی انتظامی محمودآباد دو اکیپ از افسران با تجربه مسئولیت شناسایی و دستگیری سارق و افراد هم دست احتمالی با ایشان را بر عهده گرفتند که با پیگیری های به عمل آمده از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی کمتر از ۲۴ ساعت همدست وی که با موتور سیکلت سرقتی وی را همراهی می‌کرد و در محل ارتکاب جرم حضور و با  وی همکاری داشته است دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: پس از بازجویی و پیگیری های بعمل آمده شب گذشته فرد سارق که افشین فضل الله زاده ۲۴ ساله و اهل و ساکن محمودآباد بود شناسایی و در یک سفره خانه دستگیر شد.

شالیکار ادامه داد: این سارق جوان پس از ربایش خودرو پلاک خودرو را در آورده و پلاک خودروی دیگری را نصب و روزها خودرو را در آب بندان روستای محل زندگی خود پنهان کرده و شب‌ها با خودرو رفت و آمد می کرد که با شناسایی ماموران پلیس دستگیر شد.

این فرد سارق با خودروی پلیس جهت اطلاع بیشتر شهروندان در سطح شهر محمودآباد گردانده شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار