کد خبر: ۱۶۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 25 January 2016


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: مهمترین وظیفه مسئولان انتقال پیام شهدا به نسل امروز است.

داوود مدیرفلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ملت ایران با برافراشته شدن پرچم قیام از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، زیر این پرچم جمع شده و از هیچ تلاشی برای پیروزی اسلام و انقلاب خودداری نکردند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان خارجی و بدخواهان و کینه‌توزان داخلی توطئه‌های متعددی برای مقابله با خواست ملت ایران انجام دادند و در این راه حتی جنگی نابرابر و هشت ساله را به ما تحمیل کردند.

این مسئول تصریح کرد: مردم ما در این دوره نیز از جان و مال خود گذشتند و با دست‌های خالی در برابر ارتش متجاوزی که از سوی بیش از 40 کشور دنیا و با صرف میلیاردها حمایت می‌شد، ایستادگی کردند.

مدیرفلاح گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس هزاران جوان ولایی و مومن و مسلمان ایران اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل به شهادت رسیده و ده‌ها هزار نفر دیگر نیز آزاده و جانباز شدند.

وی بیان داشت: نتیجه این ایثار و از خودگذشتگی را نسل امروز به خوبی درک می‌کند و اگر نبود هدایت‌های ولایت و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده معظم این بزرگواران، امروز امنیت در جای جای ایران وجود نداشت و دستاوردهای بزرگی در همه حوزه‌ها کسب نمی‌کردیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: در حال حاضر همانطور که مقام عظمای ولایت تاکید فرمودند، مهمترین وظیفه‌ای که بر عهده مسئولان و نسل اول انقلاب قرار دارد، انتقال پیام شهدا به نسل‌های بعدی است.

مدیرفلاح ادامه داد: همچنین ما باید به طور مرتب و مستمر جویای حال خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و آزادگان باشیم و بدانیم که این بزرگواران چه دغدغه‌هایی دارند و برای رفع این دغدغه‌ها تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: هیچ زمانی این عزیزان از مسئولان و مردم انتظارات مادی ندارند و آنها تنها می‌خواهند که که راه انقلاب و راه ولایت با قدرت از سوی نسل بعدی ادامه یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار