معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: کانون‌های فرهنگی مساجد با استفاده از ظرفیت‌های مردمی در راستای تقویت فرهنگ دینی و انقلابی جامعه به ویژه نسل جوان اقدام کنند.
کد خبر: ۱۷۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 26 January 2016

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: کانون‌های فرهنگی مساجد با استفاده از ظرفیت‌های مردمی در راستای تقویت فرهنگ دینی و انقلابی جامعه به ویژه نسل جوان اقدام کنند.

به گزارش تسنیم ، محمدابراهیم الهی‌تبار در ستاد اجرایی هفتمین جشنواره سراسری آواها و نغمه‌های آسمانی با اشاره به ضرورت بیان آرمان‌های پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر اظهار داشت: خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی بیانگر عظمت، شور، شعور و اراده مردم این مرز و بوم برای سرنگونی حکومت شاهنشاهی 2500 ساله است.

وی افزود: مردم کشور ما با دست‌های خالی توانستند ژاندارم را با آن سیستم امنیتی رعب‌آور را در کمترین زمان ممکن از صحنه روزگار برچینند و این پیروزی تنها با اتکا به اعتقاد و ایمان راسخ و اعتماد به رهبری امام راحل به دست آمد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان تصریح کرد: حضور به موقع و همیشه در صحنه ملت ایران در تمام برهه‌های زمانی اعم از انقلاب، دفاع مقدس و تثبیت پایه‌های انقلاب اسلامی همواره تداوم دارد و در برهه پیروزی سیاسی و به سرانجام رسیدن برجام نیز حمایت مردم جلوه‌گر شد.

وی بیان کرد: دشمن با اعمال تحریم‌ها به دنبال ایجاد خلل در صنوف به هم پیوسته ملت ایران بود اما همبستگی مردم این کشور سبب شد که قدرت‌های دنیا حقوق هستهای ایران را بپذیرند و بر این توانمندی اعتراف کنند.

الهی‌تبار با بیان اینکه مساجد همواره به عنوان تقویت‌کننده باور، ایمان و اعتقاد مردم به شمار می‌آیند، گفت: مساجد کانون مبارزه ملت ایران با رژیم پهلوی تا رسیدن به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بودند و زمان جنگ تحمیلی نیز مساجد رزمندگان جبهه‌های جنگ را پشتیبانی می‌کردند.

وی عنوان کرد: کانون‌های فرهنگی مساجد با استفاده از ظرفیت‌های مردمی در راستای تقویت فرهنگ دینی و انقلابی جامعه به ویژه نسل جوان اقدام کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره سراسری آواها و نغمه‌های آسمانی افزود: با برگزاری این جشنواره ظرفیت مطلوبی در کانون‌های مساجد استان همدان ایجاد شده است و آموزش و پرورش نیز باید زمینه حضور دانش‌آموزان را در این برنامه فرهنگی و هنری فراهم کند.

وی اظهار داشت: ایجاد همگرایی، هم‌افزایی و همکاری مطلوب بین دستگاه‌های اجرایی زمینه‌ساز برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در استان همدان است و در این راستا نشاط اجتماعی مطلوبی در استان برقرار می‌شود.

الهی‌تبار با بیان اینکه همدان آمادگی برگزاری جشنواره بین‌المللی را دارد، تصریح کرد: با برگزاری جشنواره فیلم نوجوان در همدان، بسیاری از فیلم‌سازان برجسته کشور برای تولید فیلم به استان همدان مراجعه کردند و این اتفاق سبب ایجاد تحول فرهنگی در بین مردم و هنرمندان می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار