افزایش 20 درصدی کرایه آژانس های تاکسی تلفنی در ملکان
افزایش کرایه آژانس های تاکسی تلفنی و تاکسی ها طی روزهای اخیر و در واپسین ماهها و روزهای سال 94 در ملکان باعث نارضایتی اهالی این شهرستان شده است.
کد خبر: ۱۷۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ 26 January 2016
به گزارش تابناک تبریز،افزایش کرایه آژانس های تاکسی تلفنی و تاکسی ها طی روزهای اخیر و در واپسین ماهها  و روزهای سال 94 در ملکان باعث نارضایتی اهالی این شهرستان شده است.
عده ای از شهروندان ملکانی با بیان اینکه در اوایل سالجاری کرایه تاکسی و تاکسی تلفنی ها یک بار افرایش داشته از افزایش دوباره آن اظهار تعجب و ناخرسندی کردند.
شهردار ملکان هم در گفتگویی با خبرنگار ما از هرگونه افزایش کرایه ها  اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: هر گونه افزایش کرایه باید با مصوبه شورای ترافیک ملکان باشد.
فرهاد نریمانپور افزود:شورای ترافیک و شورای شهر ملکان طی روزهای اخیر هیچ مصوبه ای در این خصوص نداشته است.
اما رئیس اتحادیه آژانس های تاکسی تلفنی  در ملکان افزایش کرایه این اتحادیه را رد کرد و گفت: این افزایش کرایه مربوط به اصلاحیه سال 93 بود که هم اکنون اجرایی می شود.
فرید جودی افزود: افزایش کرایه تاکسی تلفنی ها فقط 20 درصد بوده و افزایش بیشتر غیرقانونی است.
وی ادامه داد: کرایه داخل شهر ملکان از 2000 تومان به 2500 تومان ، کرایه بیمارستان و شهرک از 2500 تومان به 3000 تومان و کرایه هنرستان و دانشگاه آزاد از 3000 تومان به 3500 تومان افزایش نموده است.
مسئول تاکسیرانی شهرداری ملکان هم هر گونه افزایش کرایه تاکسی ها را تکذیب کرد و گفت: کرایه تاکسی ها هیچ افزایشی نداشته و قیمت ها  کما فی السابق مثل قبل می باشد و شهروندان در صورت مشاهده تخلف با شماره تلفن 37822151 تماس بگیرند تا برخورد قانونی صورت بگیرد.
میرجبار موسوی افزایش کرایه آژانس های تاکسی تلفنی را هم خارج از مصوبه شورای ترافیک و غیرقانونی دانست و گفت تاکسیرانی ملکان هم نسبت به این افزایش کرایه تاکسی تلفنی ها گلایه و  اعتراض دارد.
وی افزود: طی چند روز گذشته برخی از شهروندان ملکانی در خصوص افزایش کرایه تاکسی تلفنی ها به تاکسیرانی ملکان شکایاتی ارسال نموده اند.
رئیس شورای شهر ملکان نیز از هرگونه افزایش کرایه ها اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: این اقدام اتحادیه تاکسی تلفنی ها کاری خودسرانه و غیرقانونی بوده و شورای شهر و شهرداری ملکان پیگیر این قضیه خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار