مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی خبر داد
مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی گفت: به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارش برف سنگین در تبریز تعداد چهار پرواز فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی با تاخیر و یک پرواز لغو شد.
کد خبر: ۱۷۰۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱ 27 January 2016
به گزارش تابناک تبریز،مصطفی صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز درباره مشخصات این پروازها اظهار داشت: پرواز ساعت 6:30 امروز شرکت هواپیمایی آتا از تبریز به تهران به دلیل شرایط جوی نامناسب لغو و پرواز ساعت 07:00 صبح شرکت هواپیمایی آتا به مقصد تهران، ساعت 50: 07 شرکت هواپیمایی ایران ایر به مقصد مشهد، ساعت 8:10 آتا به مقصد مشهد و 10:10 صبح امروز همان شرکت به مقصد تهران بنا به اعلام این شرکت‌ها با تاخیر انجام شد.

وی در عین حال تاکید کرد: با وجود بارش سنگین برف پرواز شماره 882 هواپیمایی ترکیش از مقصد استانبول در ساعت 4:25 بامداد امروز در فرودگاه تبریز به زمین نشست و در ساعت 5:30 این فرودگاه را ترک کرد.

صفایی در تشریح پروازهای صبح امروز در فرودگاه شهید مدنی تبریز اضافه کرد: از مجموع 12 پرواز که شامل 6 پرواز ورودی و 6 پرواز خروجی بوده‌اند، 3 پرواز شرکت هواپیمایی آتا ( 2 پرواز در مسیر تهران و یک پرواز مشهد)، یک پرواز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر مشهد، یک پرواز شرکت هواپیمایی قشم‌ایر در مسیر تهران و یک پرواز شرکت هواپیمایی تابان در مسیر مشهد انجام پذیرفته است.

این مقام مسئول در حوزه حمل و نقل هوایی استان از آماده بودن فرودگاه تبریز و باند آن برای نشست و برخاست هواپیماها خبر داد و افزود: با وجود بارش سنگین برف که از بعد از ظهر دیروز سه‌شنبه ششم بهمن آغاز شده است، باند فرودگاه تبریز با تلاش شبانه‌روزی پرسنل واحدهای مختلف عملیاتی و خدماتی و در دمای هوای 11 - درجه آماده انجام پروازها است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار