اعزام 7 کاروان راهیان کربلا معلی در طرح "شوق زیارت" کمیته امداد خراسان جنوبی تا امروز
380 خانم مددجو از استان خراسان جنوبی تا امروز به کربلا اعزام شده اند/ هزینه هر نفر 850 هزار تومان است که خیرین پرداخته اند/ در طرح زیارت ثامن الائمه از ابتدا تا پایان سال 1000 نفر به مدت سه روز به مشهد مقدس اعزام می شوند
کد خبر: ۱۷۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 28 January 2016

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: آخرین مرحله از اعزام کاروان های مددجویان کمیته امداد به کربلای معلی امروز انجام می شود.

سید جواد رضوی در گفت وگو با تابناک با اشاره به اعزام مددجویان خانم تحت پوشش کمیته امداد به کربلای معلی، گفت: اعزام مددجویان به کربلا در قالب 7 کاروان تا پایان هفته انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه آخرین کاروان امروز پنجشنبه اعزام می شود گفت: با اعزام آخرین کاروان مجموعا 380 نفر از مددجویان خانم به کربلای معلی اعزام می شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این طرح در قالب طرح شوق زیارت با همکاری خیرین اجرا می شود، افزود: تمام هزینه های این سفر توسط خیرین تامین می شود و هزینه هر نفر 850 هزار تومان است.

وی زیارت حضرت امام رضا ع در مشهد مقدس را از دیگر سفرهای این طرح اعلام و تصریح کرد: از ابتدای امسال 840 نفر به زیارت ثامن الائمه مشرف شده اند و تا پایان سال نیز 160 نفر دیگر به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

رضوی، با اشاره به اینکه مدت زمان سفر مشهد سه روز است، گفت: هزینه هر نفر در این سفر 130 هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی هدف از اجرای این طرح را تقویت رفتارهای دینی، تقویت روحیه خودباوری، تحکیم بنیان خانواده، و ایجاد نشاط ذکر کرد و افزود: در این سفر بیشتر زنان سرپرست خانوار و دانشجویان نخبه اعزام می شوند.

رضوی خاطرنشان کرد: خیرین می توانند برای کمک به اجرای این طرح با پرداخت مبلغ مورد نظر خود از طریق درگاه اینترنتی و یا با شماره‌گیری #8888*733* در اجرای طرح شریک شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
دوستان عزیز
من جوانی هستم 25 ساله خواهری دارم که فلج میباشه وخیلی مشتاق رفتن پا بوس اقا هسته میخواستم بگم ما وضعیت مالی درستی نداریم اگر کسی دوست داشت به ماهم به اندازه وسعش کمک کنه شاید اقا مارو طلبید دوستان اگر کمکی داشتید به این شماره کارت بریزید به نام کیانوش گلستانی
6037991469600740
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار