شهردار سرخ‎رود
شهردار سرخ‌رود از برگزاری چهارمین جشنواره موسیقی محلی امیری‌خوانی در سرخ‌رود خبر داد.
کد خبر: ۱۷۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 28 January 2016

به گزارش تابناک مازندران،سید مهدی موسوی‌نژاد اظهار کرد: جشنواره موسیقی محلی امیری‌خوانی به‌همت شهرداری و شورای اسلامی سرخ‌رود به‌عنوان یک سنت عامه‌پسند که با استقبال خوب مردم هنردوست سرخ‌رود همراه است، امسال برای چهارمین‌ سال متوالی در ایام‌الله دهه‌فجر برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: حفظ و ترویج فرهنگ اصیل مازندرانی و تزریق برنامه‌های مفرح و روح‌بخش برای غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان و توسعه و تقویت فعالیت‌‌های فرهنگی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشن هستند.

شهردار سرخ‌رود با اشاره به اهمیت برگزاری و میزبانی جشنواره و مسابقات ملی در سرخ‌رود، افزود: نگاه و رویکرد ما در برگزاری این‌دسته از برنامه‌ها جذب مسافران و معرفی شهر سرخ‌رود به‌عنوان پایتخت برنامه‌های فرهنگی و هنری و نگین شهرهای ساحلی مازندران است.

این مسئول ادامه داد: مدح و ثنای اهل‌بیت (ع) در اشعار امیری‌خوانی همچنین احساس نزدیکی به هنر و هنرمند با توجه به خواستگاه مردمی هنر و دعوت از گروه‌های خوب هنری، سبب استقبال پرشور مردم از این رویداد مهم هنری در سرخ‌رود شده‌است.

موسوی‎نژاد با بیان اینکه جشنواره هنری امیری‌خوانی در شامگاه 21 بهمن‌ماه در سالن ورزشی حجاب سرخ‌رود با حضور و اجرای سه گروه هنری برجسته برگزار می‌شود، اظهار کرد: سرخ‌رود ضمن اینکه میزبان مردمان این‌شهر ساحلی است، از سایر هم‌استانی‌های خود نیز برای شرکت در جشنواره دعوت کرده‌است.

شهردار سرخ‌رود در پایان گفت: گام‌برداشتن در مسیر و حوزه‌ای که خاستگاه علاقه‌مندی شهروندان را به‌همراه دارد، لذت‌بخش بوده و انتظار می‌رود سایر مدیران و مسئولان در تحقق و اجرای هرچه باشکوه‌تر این مراسم در کنار شهرداری و شورای اسلامی سرخ‌رود قرار بگیرند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار