مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: در پنج روز نخست سال نو بیش از 46 هزار نفر از اماکن دیدنی همدان بازدید کردند.
کد خبر: ۱۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 28 March 2015

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: در پنج روز نخست سال نو بیش از 46 هزار نفر از اماکن دیدنی همدان بازدید کردند.

به گزارش فارس؛ ریحان سروش‌مقدم  با اشاره به اینکه اماکن دیدنی همدان این روزها میزبان بسیاری از مسافران نوروزی است، اظهار کرد: بر این اساس تا روز پنجم فروردین ماه جاری، 46 هزار و 655 نفر از اماکن دیدنی همدان بازدید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اقامت مسافران نیز در استان پیش‌بینی شده است، افزود: تا روز پنجم فروردین ماه جاری 13 هزار و 737 نفر از مسافران در همدان اقامت داشته‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه هتل‌های این استان ظرفیت 2 هزار و 600 تخت را دارد، بیان داشت: چند هتل در حال ساخت است که در آینده ظرفیت اقامتگاه‌های همدان را افزایش می‌دهد.

وی تصریح کرد: مسافران نوروزی در 9 هتل، دو هتل آپارتمان، 19 میهمانپذیر، چهار مجتمع اقامتی و کلاس‌های درس در قالب 180 مدرسه اسکان یافته‌اند.

سروش‌مقدم خاطرنشان کرد: استان همدان با آب و هوای خاص و یک‌هزار و 750 آثار تاریخی و طبیعی پذیرای مسافران نوروزی از سراسر کشور است.

وی اضافه کرد: مساجد، حسینیه‌ها و بقاع امامزادگان نیز برای پذیرش مسافران نوروزی با توجه به سردی هوا آمادگی میزبانی دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی همدان اضافه کرد: 110 راهنمای گردشگری به صورت رایگان در اماکن تاریخی و فرهنگی به میهمانان نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار