دو تن از قاچاقچيان مواد مخدر براي امحا مواد مخدر و فرار از قانون اقدام به آتش زدن خودرو 206 کردند. همچنین با دستگيري يک سارق سابقه دار 26 ساله در قم، 30 دستگاه موتورسيکلت مسروقه کشف شد.
کد خبر: ۱۷۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 30 January 2016
به گزارش تابناک قم، سرهنگ غلامعباس بُلفکه اظهارداشت: با تلاش مأموران مبارزه با موادمخدر فرماندهي انتظامي استان قم دو تن از قاچاقچيان مواد مخدر که قصد داشتند يک محموله مواد مخدر را از يکي از استان هاي جنوبي به استان همجوار منتقل کنند شناسايي شدند.

به گفته رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان با انجام اقدامات اطلاعاتي مشخص شد متهمان با يک دستگاه خودرو پژو206در حال تردد در محورهاي مواصلاتي استان قم هستند که بلافاصله چندين اکيپ به محل هاي مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در ادامه قاچاقچيان پس از روئيت مأموران با حداکثر سرعت خودرو متواري و مأموران با تيراندازي هوايي به تعقيب آن ها پرداختند. سرانجام متهمان که در داخل مزارع کشاورزي براي امحا مواد مخدر و فرار از قانون اقدام به آتش زدن خودرو206کرده بودند، شناسايي و دستگير شدند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان قم با اشاره به جراحت سوختگي سطحي متهمان از ناحيه دست، گفت: در اين عمليات حدود100کيلوگرم ترياک کشف شد.

سرقت30موتورسيکلت توسط سارق26ساله

جانشين فرماندهي انتظامي استان نیز با اشاره به دستگيري يک سارق سابقه دار در قم، از کشف30دستگاه موتورسيکلت مسروقه در اين رابطه خبر داد.

سرهنگ حميدرضا اسدي اظهارداشت: در پي چندين فقره سرقت موتورسيکلت در قم و طرح شکايت از سوي مالباختگان، توسط يکي از شکات عکس متهم26ساله در بانک اطلاعاتي مجرمين استان شناسايي و نامبرده در کمتراز6ساعت توسط مأموران کلانتري14ولي عصر(عج) دستگير شد.

به گفته وي متهم در تحقيقات مأموران به سرقت30دستگاه موتورسيکلت اعتراف و اعتياد به مصرف مواد مخدر هروئين را علت اين سرقت ها بيان کرد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان قم افزود: در ادامه يک مالخر55ساله شناسايي و پس از دستور از مقام قضائي استان نامبرده نيز دستگير و محل دپو اموال و موتورسيکلت هاي مسروقه در زيرزمين منزل وي کشف شد.

سرهنگ اسدي با اشاره به غير بومي بودن سارق، گفت: متهم با پرسه زني در سطح شهر موتورسيکلت هايي که فاقد قفل و زنجير بودند را سرقت مي کرده است.

جانشين فرماندهي انتظامي استان قم گفت: سارق موتورسيکلت هاي مسروقه را که ارزشي بالغ بر2الي3ميليون تومان داشتند را به قيمت کمتر از40هزار تومان به مالخر مي فروخته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار