مدیر روابط عمومی دانشگاه زنجان گفت دانشگاه زنجان هیچ برنامه‌ای مبنی بر ارائه درس ورزش یک به صورت مختلط ندارد.
کد خبر: ۱۷۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 01 February 2016
به گزارش خبرگزاری فارس، در اقدامی عجیب درس ورزش یک در دانشگاه زنجان در ترم جاری به صورت مختلط ارائه شده است.
اقدام مسئولین دانشگاه زنجان مبنی بر ارائه درس ورزش ‌یک در سامانه گلستان این دانشگاه تعجب دانشجویان را برانگیخته است.در حالی که طی سنوات گذشته تلاش می‌شد تا کلاس‌های آموزشی در دانشگاه‌های سراسر کشور در احیای ارزش‌های اسلامی با تفکیک جنسیتی دانشجویان برگزار شود، این بار شاهد ارائه مختلط درس ورزش یک در دانشگاه زنجان هستیم.
آنچه که به اهمیت این موضوع می‌افزاید، مغایرت ارائه این درس با ارزش‌های اسلامی در جامعه است و سبب ایجاد حساسیت و نگرانی در بین دانشجویان مومن و انقلابی شده است.لازم به ذکر است، انتشار عکس‌های گرفته شده از ارائه این درس در سامانه گلستان دانشگاه زنجان در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های متفاوت و جالبی از سوی دانشجویان روبه‌رو شده است.

علی سپهری امروز در واکنش به خبر ارائه درس ورزش یک به صورت مختلط  در این دانشگاه اظهار داشت: درس ورزش یک در ترم جاری در دانشگاه زنجان به صورت کاملاً مجزا و بدون اختلاط جنسیتی برگزار خواهد شد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه زنجان با بیان اینکه دانشگاه زنجان هیچ برنامه‌ای مبنی بر ارائه درس ورزش یک به صورت مختلط ندارد، افزود: ثبت ارائه درس ورزش یک در سامانه گلستان این دانشگاه به صورت مختلط کاملاً سهوی بوده و صرفاً یک اشتباه در وارد کردن اطلاعات کد درس موردنظر بوده است.
سپهری با اشاره به اینکه در حال حاضر این اشتباه در ثبت کد درس کاملاً برطرف شده است، ادامه داد: دانشجویان در موعد مقرر انتخاب واحد می‌توانند با مراجعه به سامانه گلستان اقدام به انتخاب درس مورد نظر به صورت مجزا و تفکیک‌شده جنسیتی کنند.
وی با بیان این نکته که ارائه مختلط این درس در دانشگاه‌های کشور برخلاف ارزش‌های اسلامی است، تصریح کرد: مسئولین دانشگاه زنجان همواره سعی در پاسداری از این ارزش‌ها دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار