کد خبر: ۱۷۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲ 03 February 2016

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید با مردم رفتار فجرگونه داشته باشیم.

  علی اوسط هاشمی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام راحل (ره)، فرارسیدن ماه بهمن را تبریک گفت و افزود: در این ماه ملت ایران با وحدت و اراده جمعی و با تأسی از مرجعیت آگاه به زمان و آشنا به حقوق ملت توانست با قدرت دست استکبار و استبداد را از کشور کوتاه کنند.

هاشمی گفت: باید با مردم رفتار فجرگونه داشته باشیم انقلاب حاصل مشارکت همه آحاد مردم است پس نباید با تنگ نظری موجب تکدر خاطر مردم شویم.

استاندار خاطرنشان کرد: اکنون باید در اعتقادات خود بازنگری و گذشته را با حال مقایسه و دستاوردهای انقلاب را برای نسل جدید بازگو کنیم.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بسیار متمایز و متفاوت تر از سایر انقلاب‌هایی است که تا کنون در جهان اتفاق افتاده است.

استاندار بیان کرد: انقلاب اسلامی در حدود نزدیک به چهار دهه با وجود توطئه‌های مختلف استکبار جهانی و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی در سایه توجهات خدای منان و با هدایت و رهبری حکیمانه امام عظیم الشان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همچنان اهداف عالی خود را دنبال و به مسیر ماندگار خود ادامه می‌دهد.

هاشمی امام خمینی (ره) را پرجمدار عزت و استقلال و ازادی خواند و اظهار کرد: امام خمینی(ره) برای ملت ایران تجلی لطف خداوند و تبلور تحقق آرزوهای دیرینه و تاریخی مردم ایران بود که با استقرار حکومتی الهی، درستی نگاه به حکومت در سایه ارزش‌های اسلام را به اثبات رساند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار