داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که فیلم سینمایی «سلام پدربزرگ» را آماده نمایش دارد گفت: آرزو دارم شادی و خرمی و خوشحالی در زندگی مردم ایران جاری و ساری شود.
کد خبر: ۱۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰ 30 March 2015

بازیگر با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت و گو با فارس درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: بیشتر مشغول تحقیق و نگارش کتاب جدیدم هستم. کتاب «تماشاخانه تهران» برای چاپ آماده شده است و احتمالا در فروردین 94 به چاپ خواهد رسید.

اسدزاده درباره کتاب جدید خود اضهار کرد: در کتاب جدید که تحقیق آن را آغاز کردم تلاش می‌کنم تا فضای قدیم تهران را روایت کنم و بیشتر فضای شهری از جمله دروازه‌های قدیم، خندق‌های تهران، محله‌های سرآسیب و دولاب را توصیف می‌کنم و همچنین روابط اجتماعی مردم در آن دوران درکتاب جدیدم که عنوانش «تهران قدیم» است روایت می‌شود.

وی درباره کارهای اخیر سینمایی اش گفت: فیلم سینمایی «سلام پدربزرگ» ساخته مجید قاری‌زاده را در کنار همکار خوبم جمشید مشایخی بازی کردم  که احتمالاً اردیبهشت ماه اکران می‌شود.

پدربزرگ سینمای ایران درباره گذران ایام نوروز گفت: سن من از گذشت و گذار و حضور در طبیعت گذشته است اما چندجایی که باید برای بازدید می‌رفتم را رفتم و بقیه روزها در کتابخانه مشغول مطالعه هستم.

وی در پایان ضمن آروزی سلامتی برای همه مردم گفت: آرزو می‌کنم سال جدید و بهار نور برای تمام ایرانیان سال خوب و شادی باشد و همه خوش و شاداب باشد. آرزو دارم شادی و خرمی و خوشحالی در زندگی مردم ایران جاری و ساری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار