واحدهای مسکونی معلولان و مددجویان شهرستان‌های استان تهران در پی تکمیل و به بهره برداری رسیدن پروژه ساختمانی خورشید هشتم، در حال واگذاری به صاحبان آن‌هاست.
کد خبر: ۱۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 30 March 2015
به گزارش فارس، حمید اسماعیلی با تبریک سال جدید از واگذاری واحدهای مسکونی معلولان خبر داد و اظهار داشت: این واحدهای مسکونی با متراژهایی بین 50 تا 90 مترمربع در اختیار مددجویان و معلولان شهرستان‌های استان تهران قرار می‌گیرند.
وی گفت: شرکت ساختمانی بلوک بتن شرق سازنده این واحدهاست که با همت بهزیستی شهرستان‌های استان تهران و پس از طی تشریفات قانونی لازم و همچنین پرداخت مبالغی بلاعوض از طریق اعتبارات دولتی و کمک‌های خیرین به آنها تحویل می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا افزود: هر یک از واحدهای مسکونی این پروژه که به نام خورشید هشتم شهرت یافته و جمعاً دوهزار و 716 واحد است حدود 220 میلیون ریال وام بانکی با سود چهار درصد در بانک مسکن دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حدود 800 معلول و مددجو زیر پوشش بهزیستی شهرستان‌های پیشوا، ورامین، قرچک، پاکدشت، دماوند و پردیس از این واحدها بهره‌مند خواهند شد.

اسماعیلی در پایان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، افزود: امیدوارم در سالی که به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است، شاهد صمیمیت بیش از گذشته مردم و مسئولان بوده و در سایه حمایت و پشتیبانی مردم بتوانیم خدمتگزار شایسته‌ای برای آنان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار