حسن ورزی
به گزارش تابناک تبریز، سخنان روز گذشته روح اله بجانی، مسول گروه انصار حزب الله تبریز، خبر زاویه گرفتن بعضی از اعضای شورای ائتلاف اصولگرایان تبریز را که تابناک آنرا مخابره کرده بود تایید کرد.
کد خبر: ۱۷۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 04 February 2016
به گزارش خبر گزار تابناک تبریز، سخنان روز گذشته روح اله بجانی، مسول گروه انصار حزب الله تبریز، خبر زاویه گرفتن بعضی از اعضای شورای ائتلاف اصولگرایان تبریز را که تابناک آنرا مخابره کرده بود تایید کرد.
شنیده ها حاکی از آن است که جنجال های سیاسی برای یافتن فرد یا افراد مورد نظر، برای  تکمیل کردن لیست انتخاباتی ائتلاف اصول گرایان تبریز را با شکست مواجه نموده است.
این در حالیست که اصولگرایان،  درحالی دچار این نوع چالش ها می شوند که در  مرحله ی ثبت نام و تایید صلاحیت ها ، با کمترین مشکلی مواجه نبوده و از شش ماه قبل جلساتی برای تنظیم لیست ائتلاف انتخاباتی خود برگزار نموده بوده اند.
اما در طرف مقابل ، اصلاح طلبان تبریز با مشکل عمده ی رد صلاحیت مواجه بوده و امکان زیادی  برای ارائه ی یک لیست قوی در مقابل اصول گرایان نداشته اند.
همچنین گزارش ها  از اظهارات معاون اجرایی سپاه عاشورا ،بمنظور برگزاری ده هزار نشست روشنگری انتخاباتی در استان خبر می دهد که نشانگر سرد بودن فضای انتخاباتی تبریز است که نهاد سپاه برای گرم نمودن آن از این چنین اقدامات خود پرده برداری می نماید.

در حالت کلی به نظر میرسد انشقاق های صورت گرفته در بین اصولگرایان و از سوی دیگر رد صلاحیت های اصلاح طلبان، باعث سرخوردگی هواداران و یاس شبکه های اجتماعی آنان شده است و این شرایط بدترین حالت ممکن برای جلب آرای مردم به منظور ارتقای قدرت ملی  بر اساس مولفه هایی مانند حمایت مردمی از حاکمیت خواهد بود.
ارتباط با نویسنده: montagedrealist62@yahoo.com

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
اصولگرايي گره خورده با اختلاف سليقه هاست. و اين منجر ميشود موفقيت مطلوب و اتحاد لازم شکل نگيرد
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
اصولگرایان مرور زمان نسلشان منقرض میشن تمام اصلاح طلبان روزی اصولگرای دو آتشه بودند بعد کم کم عقلانی و منطقی فکر کردند به امید خدا ملت از گزند تند روها در امان بمانند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار