مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران
مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران گفت: واردات بی‌رویه سبب وارد شدن ضربه‌های جبران‌ناپذیر به بیشتر صنایع و به‌ویژه کاغذ شده‌است.
کد خبر: ۱۷۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵ 07 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، ابوالفضل روغنی در بازدید مسئولان فرمانداری ساری از شرکت چوب و کاغذ استان، اظهار کرد: کارشناسان واحد محیط‌‌‌‌‎‌زیست در بازدیدهای روزانه از سایت کارخانه اقدام به پایش و کنترل جنبه‌های زیست‌محیطی در زمینه‌های نشر آلاینده‌ها در هوا، آب و خاک و نیز اتلاف منابع کرده و در مواقع لزوم مبادرت به صدور فرم اقدام اصلاحی و پیشگیرانه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این واحد در شرایط اضطراری می‌تواند دستور توقف تولید را صادر کند، افزود:  بررسی و تجزیه و تحلیل نتایج آزمایشات روزانه پساب خروجی از واحدهای تولیدی و پساب تصفیه شده خروجی از کارخانه، بررسی نتایج آب چاه‌ها، پساب شهرک‌های مسکونی و آب رودخانه پذیرنده پساب، اندازه‌گیری گازهای خروجی دودکش‌ها، بازدید از انبارهای مواد شیمیایی، روغن و روان‌کارها، بررسی مصرف آب و تولید پساب، میزان ضایعات تولیدی، تدوین دستورالعمل‌های زیست‌محیطی و نظارت بر رعایت آن توسط پرسنل و پیمانکاران، ارائه آموزش‌های زیست‌محیطی و ... از جمله اقدامات این واحد در جهت حفظ محیط‌زیست است.

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه واردات بی‌رویه منجر به وارد شدن ضربه‌های جبران‌ناپذیر به بیشتر صنایع به ویژه کاغذ شده‌است، گفت: به گونه‌ای که برخی از تولیدات داخل در انبارها باقی مانده و تولیدکنندگان شاهد واردات غیرحرفه‌ای و اصولی همان محصول هستند که همین امر ضربه‌ای سهمگین به تولید کشور به ویژه در حوزه اشتغال و بیکاری جوانان به وجود آورده که لازم است مسئولان ذی‌ربط برای این مهم تدابیری اساسی بیندیشند.

فرماندار ساری نیز با بیان اینکه در شرایط پس از به فرجام رسیدن برجام، باید به سمت بهبود فضای کسب و کار، حرکت کنیم، گفت: مشکل عمده امروز جوانان، بیکاری است و واحدهای فعال می‌توانند با طرح‌های توسعه‌ای، اشتغال ایجاد کنند.

احمد حسین‌زادگان با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای شرکت چوب و کاغذ مازندران، افزود: فعالیت‌های این مجموعه در زمینه توجه به اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه در فضای ایجاد شده و رفع تحریم‌ها، دولت به دنبال این است با تعامل مثبت و سازنده با دنیا، روابط تجاری و اقتصادی را بهبود بخشد، تصریح کرد: همان‌گونه که رئیس‌جمهوری اعلام کردند در اهداف ملی و توسعه‌ای کشور، اختلافی وجود ندارد و باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات را حل کنیم.

حسین‌زادگان با تاکید بر لزوم امیدآفرینی در میان مردم، گفت: مردم ما سال‌ها در مقابل تحریم ایستادگی کردند و باید قدردان مردم باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار