کد خبر: ۱۷۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳ 08 February 2016
رییس ستاد دهه فجر استان گفت: دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) سخنران مراسم 22 بهمن ایلام است.

به گزارش تابناک ایلام،حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: همان‌طور که می‌دانید پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه سال 1357 بزرگترین و شگفت‌انگیزترین رخداد در قرن معاصر بود و این پیروزی پیام‌های بی‌نظیری برای ملت‌های جهان داشت.

وی افزود: از جمله پیام‌هایی که به جهانیان صادر شد می‌توان به اتکاء ملت به خداوند برای رسیدن به اهداف متعالی، مبارزه همه‌جانبه و شجاعانه با نظام سلطه و دفاع از ارزش‌های اسلامی و اعتقادات مذهبی با تبعیت از ولایت‌فقیه اشاره کرد که از جمله عوامل مهم و موثر در به ثمر نشستن نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی ملت ایران به شمار می‌رود.

رییس ستاد دهه فجر استان اضافه کرد: بی‌تردید حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن همواره در کانون توجه محافل مختلف جهانی به ویژه رسانه‌های غربی قرار داشته و با دقت و موشکافانه مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

چراغی‌پور ضمن تقدیر و تشکر فراوان از تلاش‌های بی‌شائبه و متعهدانه عزیزانی که در طول روزهای سپری شده از دهه فجر امسال با اجرای برنامه‌های متنوع در جهت انجام رسالت خطیری که بر دوش ستادها و کمیته‌های ستاد دهه فجر بوده اعلام کرد: سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگ ایران در عرصه دیپلماسی از اهمیت خاصی برخوردار بوده و بر این اساس حضور میلیونی ملت در راهپیمایی 22 بهمن امسال از ویژگی‌های متمایزی برخوردار خواهد بود.

وی ادامه داد: می‌طلبد تا با برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم و مناسب در راستای فراهم‌آوری زمینه حضور گسترده و حداکثری اقشار مختلف مردم تلاش‌های موثری معمول شود.

 سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهر ایلام حضرت آیت‌الله «محمدحسن اختری» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) هستندکه مسیر راهپیمایی، میدان 22 بهمن تا میدان شهید کشوری و ساعت شروع ساعت 9.30 صبح پیشنهاد می‌شود./م





منبع:ایسنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار