رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان با بیان اینکه برنامه ایجاد پارک ویژه کودکان در حال پیگیری برای راه اندازی است، گفت: امید می رود پارک علم و فناوری کودکان در سال آینده راه اندازی شود.
کد خبر: ۱۷۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 08 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی فتی در آیین اختتامیه پنجمین دوره مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش آموزی جنوب کشور (نادکاپ خلیج فاس هرمزگان) افزود: با راه اندازی این پارک جدیدترین فناوری ها، نوآوری های روز دنیا و شبیه سازی هایی که در حال انجام است خریداری و در آن قرار می گیرد.
 
رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان با اشاره به اینکه امید می رود این پارک سال آینده راه اندازی شود، اضافه کرد: بسته پیشنهادی در قالب حمایت از ایده های دانش آموزی به آموزش و پرورش ارائه شده است.

وی با بیان اینکه پارک هرمزگان در راستای حمایت از دانش آموزان و دانشجویان گام برداشته است، افزود: ایجاد مرکز نوآوری یکی از این اقدامات است که در حال فعالیت است.

به گفته فتی، ماموریت این مرکز ترویج علم و فناوری در مدارس و دانشگاه هاست و در این زمینه تسهیلاتی نیز توسط پارک علم و فناوری در نظر گرفته شده است.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان ابراز داشت: دانش آموزان خلاق و دارای ایده می توانند از تسهیلات بدون عوض پارک علم و فناوری هرمزگان استفاده کنند.

فتی افزود: هر دانش آموز دارای نمونه اولیه ایده خود می تواند پنج میلیون ریال تسهیلات بدون عوض از پارک علم و فناوری هرمزگان دریافت کند که این تسهیلات تا سقف 20 میلیون ریال نیز قابل افزایش است.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان ادامه داد : اگر قرار است حرکتی انجام شود باید از دوره دانش آموزی و قبل از آن صورت گیرد که این فرهنگ در بین خانواده ها جایگاه خود را پیدا کرده و امروزه توجه زیادی به خلاقیت و نوآوری می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار