رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از حضور دختران هندبالیست ملایری در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۷۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 09 February 2016

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از حضور دختران هندبالیست ملایری در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا،"مهدي رضایی" ،‌ افزود: 9 نفر از دختران هندبالیست نوجوان ملایری در تیم هندبال استان برای حضور در مسابقات کشوری دختران به میزبانی شهر مبارکه اصفهان که تا 23بهمن برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

وی اظهار کرد: الهام روشن،فاطمه بحرائی ،فاطمه مرادی‌ پور، مهتاب زهره‌ وند، سحر شاهسوند، کیمیا ترکاشوند، مائده شهبازی، مولود کریمی و فاطمه حبیبیان این نوجوانان با استعداد ملایری در مسابقات قهرمانی استان و مسابقات انتخابی خوش درخشیده بودند.

رضایی در ادامه به برگزاری جشنواره فجر در خانه ژیمناستیک شهرستان ملایر اشاره و اظهار کرد: به همت هیئت ژیمناستیک ملایر جشنواره ژیمناستیک در 3 گروه پایه، مقدماتی و پیشرفته در خانه ژیمناستیک برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در رابطه با دیگر برنامه‌های این اداره در دهه فجر گفت: بانوان شین کاراته روستای انوج از توابع بخش سامن متشکل از 14 ورزشکار و به مربیگری الهام کایید در معیت تیم ملایر برای شرکت در مسابقات انتخابی نونهالان و نوجوانان استان و گرامیداشت دهه مبارک فجر به همدان اعزام شدند.

وی افزود: در این مسابقات بانوان مستعد سامنی با مبارزات خوبی که انجام دادند موفق به کسب 2 مقام اولی توسط فاطمه عسگری و مبینا کوهی، 3 مقام دومی توسط زهرا سرمیلی، مرضیه کولیوند و فاطمه کولیوند و 4 مقام سومی توسط حدیث کولیوند، ستاره اسکندری، زهرا سرمیلی و ستایش شیراوند کسب کرده و در مقام تیمی هم بعد از همدان دوم استان شدند و تیم تویسرکان هم سوم شد.

رضایی خاطرنشان کرد: همچنین هیئت همگانی به مناسبت ایام مبارک دهه فجر یک دوره مسابقات طناب‌کشی بانوان شاغل در ادارات در محل سالن شهید بهشتی شهرستان ملایر برگزار کرد که تیم فنی‌وحرفه‌ای به مقام اول و بیمارستان امام حسین(ع) به مقام دوم و تیم اداره ورزش و جوانان به مقام سوم دست یافتند و در پایان با اهدای لوح و جوایز از شرکت‌کنندگان تقدیر به عمل آمد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار