کد خبر: ۱۷۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 10 February 2016


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با بیان اینکه به تازگی در البرز انجمن های بسیاری شکل گرفته است از خانه مطبوعات به عنوان یکی از تشکل های اثرگذار نام برد.

به گزارش ایرنا سید موسی حسینی کاشانی روز چهارشنبه در آیین گشایش خانه مطبوعات استان البرز در ساختمان اداره کل ارشاد اسلامی کرج افزود:به تازگی انجمن های مفاخر، انیمشین سازان، موسیقی ، نویسندگان و انجمن های ادبی که در استان البرز فعال شده اند.

وی ادامه داد: اکنون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، برنامه های مختلفی برای تقویت انجمن ها و واگذاری مسئولیت ها به این انجمن ها دارد.

حسینی کاشانی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین انجمن های صنفی که قرار است برای پیگیری مطالبه های رسانه گام بردارد و برنامه ریزی برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت کند خانه مطبوعات استان البرز است .

وی با اشاره به اینکه تکثر انجمن ها یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید است ، گفت: خانه مطبوعات استان البرز بااساسنامه وزارتخانه کار می کند و بر انتخابات آن نظارت مستقیم اداره کل ارشاد اسلامی البرزصورت می گیرد.

وی بیان داشت:خانه مطبوعات استان البرز نسبت به سایر انجمن ها وابستگی بیشتری به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز دارد و برهمین اساس برای آن برنامه ریزی جدی تری در دستور کار است .

وی خاطر نشان کرد: برای تاسیس انجمن ها و اعطای مجوز به آن ها انجام گام های جدیدی برداشته ایم تا انجمن ها بتوانند توسط خود افراد متعلق به انجمن در راستای اهدافشان گام بردارند.

حسینی کاشانی اظهار کرد:در دو سال گذشته یکی از برنامه های جدی در اداره کل ارشاد البرز صورت گرفته و امروز شاهد این هستیم که بیش از 20 انجمن در این استان فعال و برخی نیز تازه تاسیس هستند که امید می رود با تقویت این انجن ها روز به روز شاهد بهتر شدن آن ها باشیم .

مدیر کل ارشاد اسلامی البرز اظهارامیدواری کرد که با برنامه ریزی های پیش بینی شده روز به روز شاهد فعالیت و خدمات دهی بهتر خانه مطبوعات به اصحاب رسانه در استان البرز بود.

وی با اشاره به اینکه چند برنامه برای خانه مطبوعات استان البرز در دستور کار قرار داده ایم ،گفت: گشایش دفتر خانه مطبوعات استان و شنبه یکم اسفند ماه نیز آغاز عملیات اجرایی ساختمان خانه مطبوعات هستیم.

وی افزود: مطالبات اهالی رسانه کلی دیده شود و انتخابات خانه با حضور همه اهالی رسانه باشد و باید تلاش کنیم روز به روز مشارکت خبرنگاران در امور فرهنگی بیشتر شود.

داریوش شهابی فر مدیر عامل خانه مطبوعات استان البرز دراین آیین گفت: قرار بود همزمان با گشایش این مکان ، احداث ساختمان خانه مطبوعات آغاز شود اما بنا به عللی به زمان دیگری موکول شد.

وی افزود: در سه بخش آموزش ، رفاه و درمان اقداماتی برای حمایت از خبرنگاران استان البرزانجام شده که امیدواریم تا پایان سال به نتیجه برسیم .

مهدی جعفری رئیس خانه مطبوعات گفت: جامعه رسانه ای مظلوم بوده وهست زیرا تاکنون نتوانسته ایم خدمتی در خور شان این جامعه داشته باشیم .

وی ادامه داد: سعی و تلاش می کنیم با کارهای زیر بنایی این کار را انجام دهیم.

جعفری افزود: از اکنون برنامه هایی برای خدمات رسانی به جامعه هدف در سال آینده

داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار