کد خبر: ۱۷۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۷ 11 February 2016
تابناک: همزمان با فرا رسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گلبانگ الله اکبر در آسمان گیلان طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، مردم ولایتمدار گیلان به شکرانه سی و هفتمین سال اقتدار ملت ایران در مبازره با ظلم و استبداد و براندازی رژیم منحوس شاهنشاهی امشب با حضور در مساجد، هیئات مذهبی، حسینیه‌ها و سایر اماکن فرهنگی و هنری به جشن و سرور پرداختند.

 

جشن بزرگ انقلاب به همت سپاه قدس استان دقایقی پیش در پارک دانشجو رشت برگزار و در قالب این جشن آسمان رشت نورافشانی شد. همچنین آسمان شهرستان های گیلان نیز نورافشانی و جشن انقلاب برگزار شد.

 

مردم شهیدپرور گیلان در گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همزمان با سراسر کشور ساعت ۲۱ ندای الله کبر سر داده و نوای دل انگیز تکبیر در آسمان استان طنین انداز شد.

 

تکبیر الله اکبر از پشت بام‌ها و ماذنه‌های مساجد در سراسر استان به گوش می‌رسید و مردم به یاد پیروزی انقلاب فریاد کردند تا بار دیگر خصم پرکینه انقلاب را نامید گردانند.

 

«الله اکبر» به سی و هفت سال وحدت و اتحاد حول محور مقام ولایت فقیه و انسجام و همبستگی اسلامی و همدلی وهمراهی مردم و مسئولان با نظام اسلامی، عزت و سربلندی در سایه‌سار اندیشه‌های ناب قرآن کریم و ائمه معصومین«علیهم‌السلام».

 

همچنین مساجد استان نیز میزبان جشن‌های مردمی انقلاب بوده و سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی داشتند.

 

اجرای نمایش، مولودی خوانی، توزیع پرچم‌های الوان رنگارنگ، توزیع نقل و شیرینی و ایستگاه صلواتی از دیگر مراسمات شب ۲۲ بهمن بود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار