کد خبر: ۱۷۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 11 February 2016
دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری میان دو تیم بارسلونا و والنسیا در ورزشگاه مستایا برگزار شد که در نهایت با تساوی 1-1 شاگردان انریکه راهی فینال شدند.
گــزارش بازی

دو تیم والنسیا و بارسلونا در حالی در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری به مصاف هم رفتند که خفاش ها با شکست تحقیر آمیز 7-0 در دیدار رفت، حذف از گردونه رقابت ها را به جان خریده بودند و در پی عملکرد های ضعیف این تیم، هواداران بسیار معدودی به استقبال این مسابقه آمده بودند.

انریکه در این دیدار به بسیاری از جوانان خود میدان داده بود اما با این وجود هم شاگردان گری نویل توان ایجاد خطر و حملات پر دامنه روی دروازه میهمان را نداشتند. در دقیقه '23 روی همکاری نگردو و گایا، مدافع چپ خفاش ها توپ را به دهانه دروازه فرستاد که متیو با تکل خود در آخرین لحظه دروازه تیم را نجات داد. در ادامه نیمه نخست، شاگردان نویل چند بار دیگر نیز خطر ساز شدند که همین موضوع در کنار زمین عصبانیت شدید انریکه را به دنبال داشت، و سرانجام در دقیقه '39 روی پاس پشت دفاع بلند، نگردو در موقعیت تک به تک قرار گرفت و در حالیکه ضربه اول چیپ او توسط تراستگن برگشت داده شده بود، توپ بار دیگر مقابل پای او قرار گرفت تا این بار به راحتی دروازه را باز کند.نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت.

نیمه دوم این دیدار نیز روندی مشابه با نیمه اول داشت و والنسیا برای رسیدن به گل های بیشتر تلاش می کرد اما جوانان بارسا نیز به خوبی از دروازه خود محافظت می کردند. در حالیکه تیم نویل هیچ امیدی برای بازگشت به بازی نداشت، انریکه دست به تعویض زد و چند بازیکن جوان دیگر را نیز به میدان فرستاد تا اینکه در دقیقه '84 مثلث تعویضی ها، با ارسال کامارا از سمت چپ و ضربه بغل پای کاپتوم تکمیل شد تا حساب کار 1-1 شده و روند شکست ناپذیری تیم انریکه به 29 بازی برسد و رکورد گواردیولا شکسته شود.

تیم نا امید کننده گری نویل در خانه حتی از پس جوانان بارسلونا هم بر نیامد تا با نتیجه 8-1 از گردونه رقابت ها کنار رود و بارسا نیز راهی فینال شد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار