سردار مومنی
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز ایران به قدرت بلامنازع دفاعی منطقه تبدیل شده است، گفت: باید ملت ایران حضور آگاهانه در انتخابات داشته باشند و افرادی را راهی مجلس کنند که دلسوز مردم و خادم ملت باشند.
کد خبر: ۱۷۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ 11 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، سردار اسکندر مومنی در جمع راهپیمایان 22 بهمن این شهر، اظهار داشت: در گذشته ایران در ساخت سلاح ناتوان بود ولی امروز توان نظامی کشور به برکت انقلاب اسلامی هر روز افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه آرمان‌های انقلاب اسلامی به سراسر جهان صادر شده است، افزود: دستاوردهای دفاعی و فناوری‌های علمی و پزشکی جمهوری اسلامی ایران هر روز رو به افزایش است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با اشاره به امنیت مثال‌زدنی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: هم‌اکنون ایران به قدرت بلامنازع دفاعی منطقه تبدیل شده است درحالی که بسیاری از کشورهای منطقه که دم از امنیت می‌زدند، اکنون به کانون ناامنی و نزاع تبدیل شدند.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای استکباری پس از پیروزی انقلاب به عزت و قدرت ایرانی اسلامی اعتراف کردند، افزود: اکنون ایران به تنهایی قادر به ساخت بسیاری از تسهیلات دفاعی است.

سردار مومنی با اشاره به در پیش‌بودن 2 انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، افزود: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران با حضور پر شور ملت در پای صندوق‌های رأی ظهور و بروز عینی پیدا خواهد کرد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی یادآور شد: برای حفاظت از آرمان‌های انقلاب و تعیین سرنوشت کشور باید ملت ایران حضور آگاهانه در انتخابات داشته باشند و افرادی را راهی مجلس کنند که دلسوز مردم و خادم ملت باشند.




منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار