دبیر شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان اردبیل:
روا نیست امید و اعتماد شکل یافته در جامعه به نومیدی و بی اعتمادی تبدیل شود، افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات، ضمن تضمین تاثیر اراده ملت و تشکیل مجلسی قانونمدار و توسعه گرا، به افزایش نشاط سیاسی، ارتقای سرمایه اجتماعی و افزایش دلبستگی به نظام سیاسی می‌انجامد.
کد خبر: ۱۷۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 11 February 2016

دبیر شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان با اشاره به تلاش رقیب جهت ایجاد یاس و نومیدی در پایگاه اجتماعی اصلاح طلبی، تاکید کرد: تسلیم جنگ روانی و رسانه ای افراطیون نخواهیم شد و به هر ترتیب میدان را ترک نخواهیم کرد و بمنظور ممانعت از تحمیل زیان به ملت، که بر منطق حذف رقیب و بر طریق ایجاد یاس و نومیدی در اذهان عمومی استوار است ، در جهت تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، تلاش وافر خواهیم نمود و در راستای تحقق استراتژی «جلوگیری از ضرر» اجازه نخواهیم داد معدودی با رای حداقلی در جایگاه تصمیم گیری از سوی مردم قرار گیرند.

به گزارش تابناک اردبیل، خسروانی افزود: مواضعی که مشارکت حداکثری مردم را تحت تاثیر قرار دهد، مواضعی جهت دار، خلاف منافع ملی و مصلحت نظام و تلاشی مذبوحانه برای حفظ کرسی قدرت به هر طریق ممکن و در جهت تهدید و تحدید «حق الناس» مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

دبیرکمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اردبیل با ذکر اینکه روا نیست امید و اعتماد شکل یافته در جامعه به نومیدی و بی اعتمادی تبدیل شود، افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات، ضمن تضمین تاثیر اراده ملت و تشکیل مجلسی قانونمدار و توسعه گرا، به افزایش نشاط سیاسی، ارتقای سرمایه اجتماعی و افزایش دلبستگی به نظام سیاسی می‌انجامد.

بهزاد خسروانی با اشاره به جلسات مداوم شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان اردبیل، ضمن اظهار افسوس از حذف برخی کاندیداهای نزدیک به اصلاح طلبان تاکید کرد: تا لحظه انتشار لیست کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور، منتظر عودت صلاحیت محذوفین از گردونه رقابت خواهیم ماند و موضع انتخاباتی اصلاح طلبان استان در 27 بهمن ماه و پس از اعلام اسامی کاندیداهای قطعی این انتخابات اتخاذ خواهد گردید.

دبیرکمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اردبیل با اظهار این نکته که در خصوص حوزه های انتخابیه استان، نظر اجماعی اصلاح طلبان هر حوزه انتخابیه در صورت تحقق، مد نظر شورای هماهنگی قرار خواهد گرفت، ادامه داد: در همین راستا کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان پذیرای درخواست کاندیداهایی که افکار خود را نزدیک به جبهه اصلاحات و جریان اعتدال می دانند، بوده و کاندیداهای مذکور می توانند از طریق درخواست از دبیرخانه شورای هماهنگی، ضمن حضور در جلسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان، به طرح و دفاع از مواضع خود بپردازند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
شورای هماهنگی اصلاح طلبان با کناره گیری بزرگوارانی همچون حجت الاسلام کمال الدین علوی، آقای عبداله پیامی، دکتر قادر برجی، دکتر حبیب شهبازی شیران، دکتر مهدی جوادی، یوسف علیزاده آذر ، آقای تقی صاحب الزمانی، اروجعلی محمدی و نیز کناره گیری آقای مهندس علیمحمد غریبانی در اردبیل موجودیت ندارد. اساس و شالوده اصلاح طلبان استان اردبیل را این شخصیت های شناخته شده تشکیل میدادند. وقتی که شورای هماهنگی اصلاح طلبان اردبیل حاصلا وجود خارجی ندارد، چطور آقای خسروانی خویش را دبیر تشکل معرفی می نمایند.
تابناک عزیز شما می توانید نظر ایشان را به عنوان یک شهروند معمولی منتشر کنید. لطفا آقای خسروانی حکم و یا مجوز قانونی و یا صورتجلسه دبیران تشکل ها را که ایشان را دبیر معرفی کرده اند، برای آگاهی عموم افراد منتشر نمایند. تعجب میکنم چرا برخی با استفاده از عناوین خودساخته و یا انتساب خویش بر جریانهایی که وجود ندارند، می خواهند یا برای خویش منصبی مهیا کنند و یا شاکله منصب اهدایی خویش را محکم کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
حاج بهزاد عزیز برای خشکاندن ریشه اختلاس تا نفس باقی است ایستاده ایم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
حاج بهزاد عزیز همانطوریکه استحضار دارید ما در دریا دکلها گم کرده ایم و رییس بانک مرکزی ما در امریکا مخفی شده و بیش ا ز نیمی از کابینه قبل در زندان است و ما بقی هم باید به زندان برود اما ما خواهیم ایستاد مگر امام حسین ع با چند نفر در مقابل چند نفر ایستاد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
تا همه اختلاسها را بر نگردانیم تا همه دکلهای نفت سر جایش ننشانیم ایستاده ایم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
پرچم اصلاحات از پرچم همیشه سرفراز امام حسین ع الگو دارد و هرگز پایین نخواهد امد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
تا کرکره اختلاس پایین کشیده نشود ما هستیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
ما اصلاحات را که میراث گرانقدر حضرت ابا عبدالله ع است تا نفس باقیست پاس خواهیم داشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
اختلاس از جانب هر کس که باشد محکوم است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
اگر ابا عبدالله ع میدان را ترک کرد ما هم ترک میکنیم
امیرمهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
پرچم اصلاحات الان دراستان اردبیل در دست دکترسید مهدی جوادی است دکتری براب اصلاحات الان هم هزینه پرداخت میکند آقایان مدعی اصلاحات شورای هماهنگی بدون ایشان وآقایان غریبانی ،علوی؛علیزاده آذر وبزرگان اصلاحات معنا ندارد حزبی که الان باتمام قوا از دولت روحانی حمایت میکند ورسما درتمامی مسایل روز موضع میگرد واز حق مردم واصلاح طلبان دفاع وبیانیه میدهد حزب فراگیر اعتماد ملی است شماها باید ازدبیر این حزب دراستان یادبگیرید که چطورکار حزبی میکنند نه اینکه بخار پست ومقام دوستانتان را وحزب را میفروشید
انور حبیب زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
تمام کامنت های ناشناسی به توسط ... درج شده است. کسی که شیله پیله ندارد و در گفتار خویش صادق و شجاع است، بایستی جرات داشته باشد اسم خود را نیز علنی نماید. بدبختی اینجاست که شخصی که تحت عنوان ناشناس خود را تبلیغ می نماید، با جعل عنوان دبیر تشکل خودساخته هاله ای از قدرت کاذب برای خود ایجاد کرده و از این طریق پست و مقام میگیرند. اصلاح طلبان واقعی استان که تمام هست و نیست خود را برای اعتلای اصلاح طلبی فدا کردند و هیچ چشمداشتی نیز نداشتند و همیشه و در بدترین شرایط نیز یکرنگی خویش را حفظ کرده و ثابت قدم و معتقد بودند من نیز قبول میکنم مهندس علیمحمد غریبانی، عبداله پیامی، دکتر حبیب شهبازی شیران، دکتر مهدی جوادی، اروجعلی محمدی و سید کمال الدین علوی و دکتر قادر برجی بودند. تابناک اگر صادقید منتشر کنید.
مدیر پایگاه تابناک اردبیل: جناب انور خان شما را نشناختیم ولی چشم !!!
طاهر ب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
مطالب آقای خسروانی از منطق و عقلانیت کافی برخوردار است. من به عنوان مدرس جامعه شناسی سیاسی شخصاً راهکاری بهتر از دعوت مردم به انتخابات نمی شناسم.
یقین دارم حضور مردم در انتخابات پیش رو خصوصا در حوزه پایتخت میتواند حماسه ای بزرگتر از خرداد 92 را بیافریند.
در خصوص کامنتهای بالا نیز نکاتی را عارضم:
1- عدم حضور افراد گاها شناخته شده به صورت اجباری نبوده، این بزرگان میتوانند با جدیت بیشتری برای پیشبرد آرمانهای اصلاح طلبانه گامهای منسجم و تشکیلاتی بردارند.
2- دوستانی که اصلاح طلبی را در قالب احزاب و شورا و ... پیگیرند و تلاش می نمایند از این واقعیت اجتناب ناپذیر در شرایط فعلی غافل نشوند که علی رغم داشتن عنوان رسمی و قانونی برای نمایندگی نیروهای اصلاح طلب، عملاً جمعیت بسیار کوچکی از انبوه اصلاح طلبان در متن دانشگاهها و جامعه را نمایندگی میکنند. و اگر صداقت و عقلانیت و جدیت داشته باشند و اگر بتوانند از موانع نامرئی برای ایجاد تشکل بزرگ اصلاح طلبان عبور نمایند! میتوانند به شورا و یا تشکلی بزرگ دست یابند که بتواند جمعیت بزرگی از طیف های دانشگاهی و مردمی اصلاح طلب را سازماندهی نموده و با قدرت بیشتری اهداف عقلانی و معتدل اصلاح طلبی را پیگیر باشند.
اگر بخواهیم لیستی از متفکران و فعالان اصلاح طلب را که هیچ نقش و اثری در شورای فوق الذکر ندارند لیست کنیم افراد بسیاری را خواهیم یافت که شایستگی های فکری و عملی برای حضور در شورای هماهنگی اصلاح طلبان را دارند اما از شورای مذکور حذف و یا طرد شده اند.
3- با وجود تمام مسائل فوق الذکر و انتقادی که از عملکرد شورای هماهنگی اصلاح طلبان وجود دارد و اینکه اگر بخواهیم یک فرد را مسبب تمام ناکامیهای یک جریان رسمی و سیاسی بدانیم پاک کردن صورت مسئله و حکایت از تحلیل نادرست ما دارد.
پراکندگی نیروها و عدم وجود سازماندهی در جریان بسیار بزرگ اصلاحات موانع مرئی و نامرئی بسیار بزرگی دارد و تا رسیدن به آن راه بسیاری در پیش است.
4- با وجود تمام انتقادات موجود تاکید می نماید ما درد مشترک و هدف مشترک داریم
و چاره ای جز حمایت از همان شورای هماهنگی اصلاح طلبان که جمعیتی بسیار کوچک از اصلاح طلبان را آنهم با شیوه های نه چندان دموکراتیک! نمایندگی میکند؛ نداریم. پس دوستان عنایت داشته باشند تخریب و تخطئه افراد اعم از دبیر و دیگر اعضا در شرایط حاضر کمکی به اصلاح طلبان نمیکند که هیچ؛ امیدها برای آینده را نیز مکدر میسازد.
5- دوستان اصلاح طلب ما که امر اصلاح طلبی را به صورت رسمی و تشکیلاتی پیگیرند بدانند که نماینده واقعی تمام اقشار و نیروهای اصلاح طلب نیستند اما عقلای اصلاح طلب با وضع نقدهای موثر و همراهی چاره ای جز حمایت از همین شورا ندارند.
6- در کم و کیف چگونگی پیشبرد اهداف اصلاح طلبانه در قالب شورای هماهنگی همین قدر بدانیم که رییس جمهور پیشین ایران و از بنیانگذاران مکتب رسمی اصلاح طلبی نیز از همین شورا حمایت میکند ولی میداند که عملکرد این شورا با منویات ایشان و بسیاری از متفکران اصلاح طلب فاصله دارد.
پس ما نیز از شورا انتقاد نماییم و به انسجام و گسترش آن کمک کنیم اما در صدد تخطئه و تخریب نباشیم که همین اقل ها را نیز از دست میدهیم.
با آرزوی موفقیت اصلاح طلبانی که اصولگراتر از تمام اصولگرایان اسمی هستند.
ق هنرمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
از نویسنده کامنت بالا سپاسگزارم که با دیدی منطقی به اهمیت موضوع نگریسته اند. من هم با پیشنهادهای ایشان موافقم، اما طبعا باید پذیرفت که خود تشکیلات در معادلات انتخاباتی تاثیرگذار نیست، بلکه وجود افراد شاخص و شناخته شده و با مرام و معتقد و ثابت قدم در آن تشکیلات است که می تواند افراد را به سوی آن دیدگاه روانه و جذب نمایند.
گرچه آقای مهندس غریبانی در تهران نفوذ بالایی دارند، اما ایشان در بین اصلاح طلبان اردبیل از اقبال کمتری برخوردارند اگرچه ایشان همیشه به مشی اصلاح طلبی وفادار مانده اند و از جرگه اصلاح طلبی هیچ وقت خارج نگردیده اند. ولی وزن و شخصیت بزرگانی همچون حجت الاسلام کمال علوی، دکتر قادر برجی، دکتر حبیب شهبازی شیران و حاج اروجعلی محمدی آنچنان سنگین و بزرگ است که طبیعتا تاثیرگذاری آنان را نمیشود نادیده گرفت. قبلا نیز اتفاق افتاده که ورود و حمایت این عزیزان بسیار محترم کل معادلات انتخاباتی را در استانمان دگرگون کرده است.
خاک نژاد تنها با حمایت جناب آثای اروجعلی محمدی در خلخال آن رای بالا و قابل توجه را آورد و حمایت ایشان در انتخاب خانم مروتی از حوزه خلخال بسیار تاثیرگذار بود. کاندید کاملا گمنامی به نام خانم آذرنیا که از تهران به اردبیل آمده بود و حتی یک نفر نیز در اردبیل ایشان را نمی شناخت تنها با همراهی فداکارانه جناب دکتر حبیب شهبازی شیران به دور دوم رفت و قریب چهل و پنج هزار رای را آورد. البته این را نیز بگویم که با شناخت نسبتا کمی نیز که از آقای خسروانی دارم، ایشان نیز یک آدم خوش فکر و صادق بر عقیده خویش هستند و حمایت های ایشان را نیز از اصلاح طلبی استان نباید نادیده گرفت و بابت تلاش ایشان از نامبرده باید تقدیر کرد. از خود سایت وزین تابناک نیز باید متشکر شد که در آگاهی و تنویر افکار عموم مردم اردبیل به راستی تاثیر به سزایی داشته است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
زنده باد بسیار عالی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
با تشکر از جنابعالی
ایشالا افرادی قوی و دارای رای بیشتر از اصلاح طلبان معرفی شوند و اطلاع رسانی آن به مردم انجام پذیرد.
به امید پیروزی خوش فکر های اصلاحات و اعتدال
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار