رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: این فدراسیون از تشکیل تیم های نوجوانان و جوانان کرمانشاه برای حضور در لیگ وزنه برداری سال آینده حمایت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۸۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ 13 February 2016
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: این فدراسیون از تشکیل تیم های نوجوانان و جوانان کرمانشاه برای حضور در لیگ وزنه برداری سال آینده حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مرادی پیش از ظهر امروز شنبه در مجمع هیئت وزنه برداری استان کرمانشاه که در محل سالن شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: از میزبانی کرمانشاه در زمینه برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی وزنه برداری حمایت خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری خاطر نشان کرد: در بحث مسائل آموزشی نیز تلاش خواهیم کرد تا نیازهای استان را بر طرف کنیم.

مرادی با اشاره به کمبود برخی تجهیزات در هیئت های وزنه برداری اشاره کرد و افزود: در این زمینه فدراسیون در حال حاضر توان حمایت ندارد اما با حمایت وزرات ورزش و جوانان این مشکل در حال حل شدن است و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته تجهیزات در اختیار هیات ها قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: تشکیل تیم های نوجوانان و جوانان کرمانشاه برای حضور در لیگ وزنه برداری سال آینده از موارد دیگری است که فدراسیون از آن حمایت خواهد کرد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به پتانسیل های کرمانشاه در رشته وزنه برداری گفت: برای مسابقات المپیک کرمانشاه ۲ سهمیه دارد که حضور کیانوش رستمی قطعی شده و تا پایان ماه جاری نفر دوم نیز مشخص می شود.

گفتنی است، در این مجمع مقرر شد هیات بدنساز ی و پرورش اندام استان با هیات وزنه برداری تفاهم نامه ای در راستای ارتباط بیشتر این دو رشته ورزشی با هم منعقد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار