مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از تمدید ثبت‌نام تاکسی‌های فرسوده تا ساعت 19 روز 25 بهمن امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۸۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱ 13 February 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی با اشاره به ثبت‌نام خودروهای فرسوده اظهار کرد: در زمینه بحث نوسازی ناوگان فرسوده از 12 بهمن پیش ثبت‌نام آغاز شده و آخرین مهلت آن تا ساعت 19 روز 25 بهمن است.

وی خاطرنشان کرد: پس از پایان مهلت تعیین شده تا پایان سال ثبت‌ نامی صورت نمی‌گیرد و برای سال 95 وام 16 درصد و هزینه اسقاط محاسبه نخواهد شد، ‌بنابراین تاکسی‌داران امروز و فردا باید پیش ثبت‌نام خودروی خود را انجام دهند، در غیر این صورت سال آینده از این مزایا محروم می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم کسانی که دارای خودروی قولنامه‌ای هستند را مورد توجه قرار داد و گفت: این افراد می‌توانند به نام مالک قبلی پیش ثبت‌نام خود را طی امروز و فردا انجام دهند و در فرصت بعدی برای تکمیل مراحل اطلاعات خود را قطعی کنند.

وی خاطرنشان کرد: 70 شعبه پیشخوان سطح شهر پیش ثبت‌نام خودروهای فرسوده را انجام می‌دهند که مالکان دارای خودروی فرسوده مدل 83 و پیش از آن می‌توانند با مراجعه به آنها مراحل پیش‌ثبت‌نام را انجام دهند.

عزتی عنوان کرد: یک‌هزار و 387 تاکسی فرسوده با عمر بالای 10 سال در استان وجود دارد که تاکنون نزدیک به 700 نفر از مالکان آنها ثبت‌نام کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار