علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان؛
وی همچنین ادامه داد: این‌که ما در صدر جدول هستیم دلیل نمی‌شود که حتماً این بازی را ببریم. مثل روال همیشه فوتبال محکم، فیزیکی و تاکتیکی را روی زمین انجام خواهیم داد و امیدوارم که هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم. در مجموع مهمترین مسأله این است که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.
کد خبر: ۱۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵ 02 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان درباره این بازی، گفت: به لحاظ فنی هر دو تیم هم‌خانه و برادر محسوب می‌شوند و نتیجه بازی هر چیزی که باشد باعث توفیق نفت می‌شود. جایگاه دو تیم در جدول متفاوت است. ما برای قهرمانی می‌جنگیم و نفت مسجد سلیمان برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند. البته در نیم فصل دوم جایگاه تیم‌ها تأثیری در بازی‌ها ندارد چرا که شش تیم برای قهرمانی می‌جنگند و شش تیم دیگر برای باقی ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کنند.

وی همچنین ادامه داد: این‌که ما در صدر جدول هستیم دلیل نمی‌شود که حتماً این بازی را ببریم. مثل روال همیشه فوتبال محکم، فیزیکی و تاکتیکی را روی زمین انجام خواهیم داد و امیدوارم که هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم. در مجموع مهمترین مسأله این است که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

منصوریان در پاسخ به این‌که چه برنامه‌ای برای بقا در صدر جدول دارد، اظهار کرد: شرایط برای ما به گونه‌ای است که سرنوشت‌مان دست خودمان است و دوست ندارم که تیم‌های دیگر برای ما تعیین تکلیف کنند. همیشه این مطلب را به بازیکنانم گفته‌ام. ما هفت فینال حذفی داریم که اولین فینال ما با نفت است و اگر به این بازی‌ها به طور حذفی نگاه کنیم موفق‌تر خواهیم بود.

سرمربی نفت تهران درباره تعطیلی چند هفته‌ای لیگ برتر به دلیل برگزاری مسابقات تدارکاتی تیم ملی، خاطرنشان کرد: ما به برنامه‌هایی که از سوی سازمان لیگ ارائه شده است احترام می‌گذاریم و این ما هستیم که باید برنامه‌ریزی دقیق برای تیم‌مان داشته باشیم تا تیم را آماده نگه‌ داریم. با گروهمان برنامه‌ریزی‌ها را انجام داده‌ایم و می‌دانیم که چه تعداد برنامه تمرینی و ریکاوری خواهیم داشت. با بازی دادن به بازیکنان متعدد و ایجاد تغییر در ترکیب تیم به بازیکنانمان شخصیت می‌دهیم و انرژی مثبتی به آنها وارد می‌کنیم.

منصوریان در پاسخ به این‌که چه برنامه ای برای بازی با الشباب عربستان دارید، اظهار کرد: بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان جلسات ریکاوری را برگزار می‌کنیم و با توجه به این جلسات ما دو روز وقت داریم که تیم را برای عربستان آماده کنیم. در عربستان هم یک تمرین 35 دقیقه‌ای خواهیم داشت و باید ببینیم که چقدر برنامه‌ریزی‌هایمان برای این دیدار خوب بوده است. تیم‌های آسیایی روزهای سختی را سپری کرده‌اند و دور رفت تمام شده است و تیمی که بتواند برای دور برگشت خود را خوب ریکاوری و بازیکنانش را خوب جابجا کند می‌تواند موفق شود.

وی درباره شرایط فنی تیم ملی اظهار کرد: نمی‌خواهم در این باره نظر بدهم. من قبلاً در برنامه 90 درباره فوتبال ایران صحبت کرده‌ام. درباره عملکرد وحید امیری باید بگویم که باشگاه نفت مفتخر است که در تمام رده‌های سنی تیم ملی بازیکن داشته است و افتخار می‌کنیم که یک بازیکن به نام پورعلی گنجی از تیم ملی لژیونر شده است. در این اردو هم چند بازیکن داشتیم و چند نفر دیگر هم در آستانه دعوت شدن بودند. وحید امیری در بازی با شیلی گل زیبایی را به یکی از دروازه‌بان‌های جهان زد که حتی بازیکنان رئال مادرید هم به سختی به او گل می‌زنند. به کارلوس کی‌روش تبریک می‌گویم به خاطر استفاده از بازیکن خوبی مثل وحید امیری که عملکرد مثبتی هم داشت.

سرمربی نفت تهران در رابطه با خداحافظی جواد نکونام از تیم ملی، اظهار کرد: چیزی که در حال حاضر مشخص است این است که نکونام از تیم ملی خداحافظی کرده است. من با کاپیتان تیم ملی تماس نزدیک دارم و او بازیکن مورد علاقه من است. سال 83 و 84 قبل از این‌که به اوساسونا برود به دنبال او رفتم تا او را به استقلال بیاورم اما نشد. نکونام را به دو دلیل دوست دارم چون هم استقلالی است و هم کاپیتان تیم ملی کشورمان.

وی ادامه داد: نکونام در تیم ملی رهبری مقتدر بوده و بخشی از صعود به جام جهانی را مربوط به او می‌دانم و به او تبریک می‌گویم که رکورد بازی‌های ملی را شکسته است. این تصمیمی بود که او از قبل گرفته بود و ما با هم در این مورد زیاد صحبت کرده بودیم. او سال 2001 در تیم ملی، فوتبال را خوب شروع کرد و در سال 2015 هم با گل‌هایی که به ثمر رساند خوب به پایان رساند. 

از فدراسیون فوتبال می‌خواهم که این بازیکن را حفظ کند و نگذارد که از دست برود. البته می‌دانم که نکونام بازیکن با برنامه‌ای است و در آینده یکی از بهترین مربی‌های ایران می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار