رییس هیئت بازرسی ستاد انتخابات مازندران گفت: داوطلبان ستادهای انتخاباتی خود را توجیه و قول‌ها و وعده‌هایی به مردم دهند که قابل عمل باشد و از وعده های غیر قابل اجرایی بپرهیزند.
کد خبر: ۱۸۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 14 February 2016

به گزارش تابناک مازندران،حسن خیریان پور در نشست داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان مازندران در ساری گفت: از حضور پرشور مردم مازندران در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر را داریم و امیدواریم مکمل آن را در 7 اسفند در پای صندوق های رای داشته باشیم.

وی افزود: در هر انتخابات سه مرحله تعریف شده که مرحله قبل، حین و روز بعد از اخذ رای گیری است که استاندار با برگزاری جلسات با مجریان انتخابات برنامه‌ریزی‌ها را برای برگزاری انتخابات باشکوه انجام داده اند.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: داوطلبان دو اصل رعایت و اجرای قانون و امانتداری را رعایت کنند و آنهایی که کاندیدا شدند امانتدار رای مردم باشند.

وی افزود: از همه کسانی که این توانایی را در خود احساس کردند تشکر داریم و از داوطلبان رعایت اخلاقی و دینی در تبلیغات انتخاباتی، تشریح برنامه ها و ارایه سوابق خود را بدون تخریب رقبا انتظار داریم.

خیریان پور گفت: مردم قضاوت کننده نهایی انتخابات هستند و در این باره داوطلبان ستادهای انتخاباتی خود را توجیه و قول‌ها و وعده‌هایی به مردم دهند که قابل عمل باشد و از وعده های غیر قابل اجرایی بپرهیزند.

وی افزود: از مردم انتظار حضور حداکثری داریم وانتظار است مردماز فرصت استفاده کنند و کاندیداها را بشناسند و رای دهند.

معاون استاندار مازندران عنوان کرد:فرمانداران شهرستان‌ها کنترل فرایند برگزاری انتخابات توسط مجریان و اجرای دقیق قانون انتخابات و نظارت حداکثری از مجریان داشته باشند تا از امکانات دولتی له و یا علیه کاندیداهای خاصی استفاده کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار