آنچه در جام رسانه هاي ورزشي اصفهان گذشت؛
تابناك اصفهان: خبرنگاران ورزشی با وجود اینکه خودشان در ورزش دخیل هستند اما همیشه فعالیت هایشان منوط به خارج گود و میدان می شود از همین رو شاید به خاطر مشغله کاری خیلی نتوانند ورزش کنند و این موضوع به عنوان یک ضعف اساسی در عملکرد آن ها به حساب می آید.
کد خبر: ۱۸۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 14 February 2016
تابناك اصفهان: خبرنگاران ورزشی با وجود اینکه خودشان در ورزش دخیل هستند اما همیشه فعالیت هایشان منوط به خارج گود و میدان می شود از همین رو شاید به خاطر مشغله کاری خیلی نتوانند ورزش کنند و این موضوع به عنوان یک ضعف اساسی در عملکرد آن ها به حساب می آید.

چندی پیش با کمک انجمن خبرنگاران ورزشی اصفهان (ایپس) جمعی تشکیل شد برای برگزاری مسابقات فوتبال بین خبرنگاران تحت عنوان "جام شهدای رسانه"؛ در این مسابقات 12 تیم از رسانه های مختلف اصفهان در گروه های 4 تیمی به رقابت پرداختند.

لغو مسابقات فوتبال جام شهدای رسانه

حمید وزیر زاده، دبیر انجمن خبرنگاران ورزشی اصفهان درباره این مسابقات به خبرنگار تابناک گفت: با توجه به ضرورت برگزاری یک مسابقه ورزشی در اصفهان بین خبرنگاران ورزشی، 1 شهریوز ماه امسال فراخوانی برای همه رسانه ها ارسال شد و پس از کمیته فنی با حضور چندتن از خبرنگاران ایجاد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به اینکه نفس برگزاری این مسابقات، کار شایسته و خوبی بود خیلی از روسا ورزشی اصفهان در هر قالبی که می توانستند به ما کمک کردند تا این مسابقات برگزار شود؛ از این افراد می توان به شیران، رئیس ورزش های کارگری که زمین این مسابقات را در اختیار گذاشت، باشگاه ذوب آهن، شهرداری اصفهان و هیئت فوتبال نیز در این امر ما را حمایت کردند.

دبیر انجمن خبرنگاران ورزشی اصفهان بیان داشت: متاسفانه با وجود همه این حمایت ها و آماده شدن شرایط برگزاری یکسری از خبرنگاران و کسانی که ما از خودمان می دانستیمشان کم لطفی هایی کردند و با وجود حضور در چند مسابقه به خاطر بعضی شرایط در مسابقات حضور پیدا نکردند.
وی افزود: در آینده ما در نظر داریم که المپیک خبرنگاران ورزشی را در اصفهان برگزار کنیم که این امر مورد استقبال شهردار اصفهان نیز قرار گرفته و قول حمایت به ما داده است.

وزیرزاده تأکید داشت: که این مسابقات در آینده نیز برگزار می شود و ما سعی داریم در آینده این مسابقات را به صورت لیگ و هفته ای برگزار کنیم که امیدوارم خبرنگاران از مسابقات حمایت کنند.
گفتنی است در پایان این دوره از مسابقات جام شهدای رسانه تیم نسل فردا، باشگاه خبرنگاران الف و توفان زرد و ايپس به ترتیب اول تا چهارم شدند.

به طور قطع فعالیت ورزشی بین خبرنگاران که به نوعی خودشان سفیران ورزش برای تبلیغ و ترویج آن هستند می تواند در بازخود و اثربخشی فعالیت های رسانه ای آن ها موثر و تأثیرگذار باشد.

مجموعي از تصاوير اين دوره را در قسمت پايين مشاهده كنيد:










منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار