نخستین یادواره شهدای بانک کشاورزی همدان با اقشار مختلف مردم برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴ 18 February 2016

نخستین یادواره شهدای بانک کشاورزی همدان با اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش فارس، نخستین یادواره شهدای بانک کشاورزی همدان با حضور کارکنان بانک کشاورزی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

رئیس شعب بانک کشاورزی استان همدان در نخستین یادواره شهدای بانک کشاورزی استان همدان اظهار کرد: شهید همت یگانه مردان دلیری است که اقتدار، امنیت و پیشرفت امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون جانبازی و فداکاری شهداست.

سید سعید موسوی بیان داشت: شهدا با رشادت و جان‌فشانی از دین و میهن خویش دفاع کردند و با نثار خون خود درس ایستادگی و آزادگی را به همه ما آموختند.

وی جایگاه شهدا و ایثارگران را در نزد خداوند بسیار رفیع دانست و افزود: به لطف خدا و با رهبری و درایت ولایت مطلقه فقیه روح عزت‎طلبی و خودباوری در مردم ما نهادینه شده است.

رئیس شعب بانک کشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد:اگر پس از هشت سال جنگ تحمیلی ذره‎ای از خاک ایران جدا نشد و این امر به تنها به خاطر وجود ولایت مطلقه فقیه است.

وی تصریح کرد: بانک کشاورزی استان همدان افتخار دارد 9 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است و در این راستا می‌کوشیم تا آرمان‌های این شهدا را برای همیشه زنده نگه داریم و به آیندگان انتقال دهیم.

موسوی در ادامه جلسه با رونمایی از تمبر یادبود نخستین یادواره شهدای بانک کشاورزی گفت: امیدواریم برگزاری این چنین یادواره‎هایی بتواند یاد و نام شهدا را در تاریخ انقلاب به ثبت برساند.

در پایان از خانواده معزز 9 شهید بانک کشاورزی استان همدان تقدیر شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار