سنگرسازی چهره ها در یک جبهه؛
تابناک: لیست همدلان همدرد که در روزهای اخیر اعلام موجودیت کرد گویی در دل خود افرادی همچون، ناصری، جانثاری، کامران، اخوان و مقتدایی را در شهر اصفهان دارد.
کد خبر: ۱۸۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ 16 February 2016
به گزارش تابناک اصفهان، لیست های مختلف جبهه اصولگرایی که در روزهای اخیر در اصفهان از آن روزنمایی شد، سبب شده تا در این طیف بین جبهه های مختلف اختلاف نظرهایی بروز کند.

مجمع اصولگرایان اصفهان که با ارائه لیست پنج نفره سعی داشت تا وحدت را درمیان چهره‌های اصولگرا در شهر اصفهان حفظ کند، اکنون با چالش لیست های جدید که از سوی چهره‌های اصولگرا مطرح شده است، مواجه است.

هرچند هنوز هم تلاش های سیاسی و رسانه ای برای انصراف و قانع کردن هم‌طیفان برای عدم ارائه لیست جدید ادامه دارد اما تاکنون برخی چهره‌های اصولگرایی در اصفهان مانند زینب تقوایی و مجید عاملیان و چند تن دیگر انصراف خود را از میان این طیف اعلام کرده اند.

البته لیست همدلان همدرد که در روزهای اخیر اعلام موجودیت کرد گویی در دل خود افرادی همچون، ناصری، جانثاری، کامران، اخوان و مقتدایی را در شهر اصفهان دارد.

حالا برخی از چهره‌های اصولگرا همچون ابوالفضل قربانی، رییس ستاد انتخابات مجمع اصول گرایان استان اصفهان، به تهیه این لیست و لیست های موازی در جریان اصولگرا واکنش نشان داده است و گفته تشکیل ائتلاف‌های خلق الساعه با نام و عنوان اصول گرایی غیر قابل توجیه است و اظهار کرد: ائتلاف‌هایی از این دست نه تنها لیست محسوب نمی‌شوند بلکه کارکرد لحظه ای و انتخابتی نیز دارند؛ باید از انجام چنین حرکاتی در مجموعه اصول گرایی پرهیز شود .

هیچ اطلاعی از این ائتلاف، تعداد و اسامی نامزدهای این ائتلاف ندارد و همه این اطلاعات حدس و گمان رسانه ای است، در واکنش به تأیید تأسیس این ائتلاف توسط حجت الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی گفت: بدون شک هر چه تعداد کاندیدا بیشتر باشد تعداد آرای اصول گرایان و شانس آن‌ها نیز به مراتب کاهش خواهد یافت . تا این لحظه بیش از 10 نامزد اصول گرا در سطح شهر و استان اصفهان کناره گیری خود از ادامه رقابت‌های انتخاباتی را اعلام کرده‌اند؛ در هر حال چنین حرکت‌هایی قابل دفاع یا توجیه نیستند و به زیان جریان اصول گرایی تمام خواهند شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
چرا این آقای کامران وخانمش دل از این مجلس نمیکنند.. اینها در این چند دوره با آراییی بسیار ناچیز و فقط به دلیل رای ندادن اکثریت موفق به ورود به مجلس شده اند ولی در این دوره با شرکت همه دلسوزان ایران ، از ورودهر کسی یهویی احساس تکلیف کرده جلوگیری میکنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار