پیش بازی ذوب آهن - گسترش
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور روز شنبه با برگزاری مسابقات مختلف در شهر های کشور ادامه می یابد که شاگردان یحیی گل محمدی در تیم ذوب آهن میزبان فرازکمالوند هستند.
کد خبر: ۱۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 04 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور روز شنبه با برگزاری مسابقات مختلف در شهر های کشور ادامه می یابد که شاگردان یحیی گل محمدی در تیم ذوب آهن در حالی میزبان فرازکمالوند هستند که تاکنون در تاریخ لیگ برتر ذوب آهن نتوانسته برابر گسترش به پیروزی برسد و ذوب آهن برای دست یابی به این مسئله امروز پا به میدان می گذارد.

گسترش فولاد و ذوب آهن تاکنون ۳ بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که حاصل آن ۲ پیروزی برای گسترش فولاد و یک تساوی بوده است. در مجموع دیدارهای دو تیم ۷ گل داشته است که ۵ گل سهم تیم تبریزی و ۲ گل سهم ذوب آهن بوده است.

تیم ذوب‌آهن در این دیدار بازیکن محرومی ندارد ضمن اینکه گسترش فولاد مهمان نیز بدون هیچ محرومیتی و با ترکیب کامل به اصفهان سفر می‌کند، در تیم ذوب‌آهن به جز اسماعیل فرهادی که اواخر سال 93 دچار مصدومیت شد، سایر بازیکنان با شرایط جسمانی مطلوب در تمرینات سال جدید این تیم حضور داشتند و می‌توانند در بازی روز شنبه برای ذوب‌آهن به میدان بروند.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: هفت بازی برای ما باقی مانده است که هر کدام حکم فینال را دارد. اگر در چند هفته اخیر نتایج خوب و امتیازات بالا کسب نمی‌کردیم این دیدارها می‌توانست برای ما تشریفاتی باشد.

وی افزود: با توجه به نتایج کسب شده، بازیکنان ما با انگیزه ای بالاتر به دنبال این هستند که در پایان فصل جزو تیم های بالای جدول باشند.

سرمربی تیم ذوب آهن بیان کرد: همه تیم ها به دنبال کسب سه امتیاز هستند و در بازی های آتی حداقل باید بتوانیم در دیدارهای خانگی امتیاز کامل را کسب کنیم.

هم چنین فراز کمالوند نیز در این کنفرانس خبری گفت: توجه به اینکه در هفته های اخیر ذوب آهن نتایج خوبی کسب کرده، بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

وی افزود: تیم ما در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و تمرینات خوبی داشته ایم. در روزهای اخیر یک بازی تدارکاتی بسیار خوب با تراکتورسازی انجام داده ایم و در بازی فردا به جز بیاتی نیا که از مچ پا آسیب دیده است و دو بازیکن که عضو تیم المپیک بوده اند، بقیه بازیکنان شرایط حضور در میدان را دارند.

قصاوت این دیدار را که از ساعت 17 روز شنبه 15 فروردین در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود، آقایان علیرضا فغانی به همراه تورج عیوض‌محمدی، سعید آل‌وردی و محمدحسین زاهدی‌فر برعهده دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار